پیش‌بینی نوسازی ۱۴۰۰ دستگاه تاکسی در سال ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۱:۳۳:۴۵
کد خبر: ۱۲۰۵۰۴۹
پیش‌بینی نوسازی ۱۴۰۰ دستگاه تاکسی در سال ۱۴۰۰
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: امسال نوسازی 1400 دستگاه خودرو تاکسی در دستور کار این سازمان قرارگرفته و منتظر هستیم با استقرار دولت جدید دستورات لازم ابلاغ شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی نیک با تأکید بر اهمیت نوسازی ناوگان تاکسیرانی اظهار داشت: به علت عدم ارائه تسهیلات مناسب و قیمت بالای خودرو هرماه شاهد افزایش عمر ناوگان تاکسیرانی در کشور و شهر قم هستیم.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم روند نو سازی ناوگان تاکسیرانی را از سال ۹۶ تشریح کرد و افزود: سال ۹۶ و ۹۷ نوسازی ناوگان تاکسیرانی با نوسازی ۱۵۰۰ دستگاه تاکسی کلید خورد، اما متأسفانه با افزایش قیمت خودرو و قطع تسهیلات دولتی و بانکی این طرح متوقف شد.

نیک تصریح کرد: خانواده تاکسیرانی از کمترین تسهیلات و حمایت‌های دولتی برخوردار بوده، درحالی‌که دومین  ناوگان حمل‌ونقل عمومی در قم و در کشور است.

وی حمایت از تاکسی‌داران را یکی از دغدغه‌های شهرداری قم دانست و تأکید کرد: با رایزنی‌ها و پیگیرهای انجام‌شده موفق شدیم در سال ۹۹ نوسازی ناوگان تاکسیرانی را آغاز کرده و ۱۸۰ دستگاه تاکسی را نوسازی کنیم.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم، عمر ناوگان تاکسیرانی را در حال حاضر هفت سال اعلام کرد و ادامه داد: ۵۰ درصد ناوگان فرسوده بوده و دو هزار و ۸۰۰  دستگاه خودرو فرسوده و در مرز فرسودگی در سطح شهر در حال تردد است که باید در اولویت نوسازی قرار گیرد.

وی از نوسازی ۱۴۰۰ دستگاه تاکسی در سال ۱۴۰۰ خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال نوسازی ۱۴۰۰ دستگاه خودرو تاکسی در دستور کار سازمان مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم گرفته و منتظر هستیم با استقرار دولت جدید دستورات لازم ابلاغ شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز