ورود ۵۲ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوس‌رانی قم به‌زودی

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۳:۱۲:۰۹
کد خبر: ۱۲۰۹۰۳۲
ورود ۵۲ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوس‌رانی قم به‌زودی
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: خرید 52 دستگاه اتوبوس از شرکت ایران دیزل نهایی شده و تا سه هفته آینده این اتوبوس‌ها وارد ناوگان حمل‌ونقل عمومی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عباس ذاکریان در جلسه ستاد مدیریت بحران استان در سالن کرامت استانداری، اظهار داشت: ۳۵ دستگاه اورهال شده شهرداری قم پس از بازآفرینی به‌زودی وارد ناوگان حمل‌ونقل خواهد شد.

وی واکسیناسیون فعالان حمل‌ونقل عمومی را یک اقدام ضروری در مسیر مقابله با کرونا دانست و گفت: حدود ۷ هزار راننده تاکسی در قم مشغول فعالیت هستند و احتمال درگیری این افراد با ویروس کرونا بسیار زیاد است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: روزانه افزون بر ۲۰۰ هزار سفر توسط حمل‌ونقل عمومی قم انجام می‌شود و واکسیناسیون فعالان حمل‌ونقل عمومی می‌تواند زنجیره انتقال ویروس کرونا را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه شهرداری قم برای اکران و نصب بنرها در شهر ورودی به محتوای بنرها ندارد و مجوز محتوا در نهادهای دیگری صادر می‌شود افزود: با توجه به ورود قم به منطقه قرمز کرونایی باید سخت‌گیری بیشتری نسبت به فعالیت روزبازارها دیده‌شده و فاصله‌گذاری اجتماعی با دقت عمل بیشتری موردتوجه قرار بگیرد.

به گفته معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، به دلیل افزایش بی‌رویه قیمت میوه و تره‌بار اقبال مردم به روزبازارها نسبت به گذشته افزایش‌یافته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز