خادمان حرم بانوی کرامت به نیابت از ۲۴۰ هزار نفر در اربعین شرکت کردند

۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۸:۳۸:۲۵
کد خبر: ۱۲۴۲۱۱۲
خادمان حرم بانوی کرامت به نیابت از ۲۴۰ هزار نفر در اربعین شرکت کردند
رئیس اداره رسانه و فضای مجازی آستان مقدس بانوی کرامت گفت: در پویش قدمی برای تو که خادمان آستان مقدس به نیابت از زائران بازمانده از راهپیمایی اربعین به پیاده روی و خدمت پرداختند و زیارت اربعین خواندند بیش از ۲۴۰ هزار ثبت نام کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مرتضی موسویان در گفت و گویی اظهار کرد: به همت اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر بانوی کرامت در ۴ روز منتهی به اربعین هزار و ۴۲۷ دقیقه برنامه زنده تصویری از موکب حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در شبکه‌های استانی، شبکه‌های سراسری و بین المللی منعکس شده است.

وی افزود: همچنین دو ساعت برنامه رادیویی از رادیو جوان و ۷ شب برنامه یک ساعتی از رادیو اربعین از موکب حرم مطهر بانوی کرامت به روی آنتن رادیو رفته است.

رئیس اداره رسانه و فضای مجازی آستان مقدس بانوی کرامت ادامه داد: در بخش فضای مجازی موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها نیز ۱۵ کلیپ تولیدی کوتاه و مستند ۳۰ دقیقه ای از خدمات موکب حرم مطهر در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا تولید و در فضای مجازی منتشر شد.

وی گفت: در پویش قدمی برای تو که خادمان آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها به نیابت از زائران بازمانده از راهپیمایی اربعین به پیاده روی و خدمت پرداختند و زیارت اربعین خواندند بیش از ۲۴۰ هزار ثبت نام کردند.

 

 

نظر شما