آغاز دوره آموزشی کشوری «رسم هجرت» در قم

۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۰۸:۰۳:۵۸
کد خبر: ۱۲۶۰۶۳۲
آغاز دوره آموزشی کشوری «رسم هجرت» در قم
دوره آموزشی رسم هجرت با حضور دبیران مجامع جهادگران کشور و مدیران حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی، به مدت سه روز به میزبانی سازمان بسیج سازندگی استان قم آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم ، دوره آموزشی «رسم هجرت» با حضور دبیران مجامع جهادگران کشور و مدیران حرکت  های جهادی سازمان بسیج سازندگی، به مدت سه روز به میزبانی سازمان بسیج سازندگی استان قم در سالن مجتمع فرهنگی نور آغاز به کار کرد.

علی ایل بیگی مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت های جهادی بسیج سازندگی کشور در حاشیه برگزاری این دوره با اشاره به اینکه دبیران مجامع جهادگران کشور و مدیران حرکت های جهادی در این سه روز در خصوص مسائل مختلف به بحث، گفت وگو و تبادل نظر می پردازند، اظهار کرد: در این همایش بحث های مختلف گروه های جهادی واکاوی و بازنگری شده و جهادگران برنامه یکساله فعالیتشان را تدوین می کنند.

وی با اشاره به اینکه مباحث به صورت کارگاهی دنبال می شود، ابراز کرد: بحث پیرامون فعالیت قرارگاه های جهادی موضوعی، نهادی و جهادی محرومیت زدایی به صورت واحد در سراسر کشور، برگزاری جشنواره جهادگران، هم افزایی گروه های جهادی و ارتباط با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و تعامل و هماهنگی با دستگاه های پشتیبان مانند بنیاد احسان از جمله موضوعاتی است که در این همایش مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز