۴۰ دستگاه ویلچر بین معلولان قم توزیع شد

۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۰۷:۲۴:۲۸
کد خبر: ۱۲۶۱۶۷۷
۴۰ دستگاه ویلچر بین معلولان قم توزیع شد
۴۰ دستگاه ویلچر از طرف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در قالب طرح مثبت حرکت این ستاد بین معلولان کمتر از ۱۴ سال قم توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهدی پهلوانی مدیرکل بهزیستی استان ضمن اعلام این خبر با اشاره به تفاهم‌نامه ستاد اجرایی فرمان امام و سازمان بهزیستی افزود: ستاد اجرایی به تامین و اهدای ٢٧ هزار ویلچر بین معلولان سراسر کشور متعهد شده که این ویلچرها به تدریج در اختیار معلولانی که توسط بهزیستی و بنیاد ١۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام شناسایی می‌شوند، توزیع، و  اولویت نیز در وهله‌ اول با افرادی است که توانایی خرید ویلچر نداشته باشند.

پهلوانی افزود : مرحله نخست طرح مثبت حرکت بنیاد ١۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام برای تامین ویلچر معلولان مناطق کم‌برخوردار کشور از هفته پیش آغاز شد که در این مرحله ۲ هزار و ۵۰۰ ویلچر با هزینه ۵۰ میلیارد ریال بین معلولان توزیع و اهدا خواهد شد.

 مدیرکل بهزیستی قم ضمن قدردانی از حمایت‌های ارزنده ستاد اجرایی در مدت شیوع بیماری کرونا خاطرنشان کرد: با توجه به تنگناهای سخت اقتصادی و شرایط ایجاد شده در اثر کرونا، کمک‌های دولتی و غیردولتی توسط سایر دستگاه‌ها، سازمان‌ها و صنوف و همچنین خیران می‌تواند شرایط سختی که برای جامعه هدف سازمان بهزیستی وجود دارد را تا حد محدودی بهبود ببخشد.

وی بیان کرد: همان‌گونه که رهبر انقلاب نیز در روز جهانی افراد دارای معلولیت فرمودند که مسئول حقیقی کمک به معلولان فقط سازمان بهزیستی نیست بلکه همه مردم بخش‌های دولتی و غیردولتی و سازمان‌های انقلابی هستند، امید است که شاهد ادامه کمک‌های مجموعه‌هایی مانند ستاد اجرایی و سایر دستگاه‌ها در این زمینه باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز