اطلاع رسانی مناسب در سطح شهر قم مانع از سردرگمی مسافران شده است

۱۳۹۴/۰۱/۰۵ - ۱۸:۲۵:۳۰
کد خبر: ۲۷۳۸۰۲
اطلاع رسانی مناسب در سطح شهر قم مانع از سردرگمی مسافران شده است
رییس کمیته اطلاع رسانی و راهنمایی ستاد تسهیلات زائران استان قم گفت: اطلاع رسانی مناسب روابط عمومی دستگاه های استان در سطح شهر قم مانع از سردرگمی مسافران در شهر شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید رضا طباطبایی ضمن تقدیر از روابط عمومی دستگاه های استان در امر راهنمایی مسافران نوروزی بیان داشت: اعضای کمیته اطلاع رسانی و راهنمایی با عملکرد مناسب خود توانسته اند دسترسی مسافران به محل های مد نظر و نیازهای آن ها را تسهیل کنند.

وی ابراز داشت: نصب به تعداد مناسب بنرهای اطلاع رسانی، توزیع پرتعداد بروشورهای راهنمایی در رقم 100 هزار نسخه و همکاری بیشتر دستگاه هایی چون شهرداری، آموزش و پرورش، هلال احمر، میراث فرهنگی و گردشگری و دانشگاه علوم پزشکی از دلایل موفقیت کمیته اطلاع رسانی و راهنمایی ستاد تسهیلات زائران استان قم به شمار می روند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم افزود: ستاد خبری کمیته اطلاع رسانی و راهنمایی نیز برای برقراری ارتباط هر چه بهتر با رسانه های استان قم از 27 اسفند ماه گذشته کار خود را در ستاد تسهیلات زائران استان آغاز کرده است و به کار خود تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داد.

وی با تقدیر از روسا و خبرنگاران صدا وسیما، خبرگزاری ها و سایت های خبری در قم افزود: ستاد خبری کمیته اطلاع رسانی و راهنمایی از 27 اسفندماه گذشته تا چهارم فروردین ماه 82 خبر خود را بر روی پایگاه خبری قم سفر که برای ستاد تسهیلات زائران استان قم فعال شده، بارگذاری کرده است.

طباطبایی با اشاره به این که تعداد کل اخبار بارگذاری شده بر روی سایت قم سفر نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد 20 درصدی برخوردار است بیان داشت: طی مذت مذکور هم چنین 76 خبر به خبرگزاری ها و سایت های خبری ارسال شده است و شاهد استقبال مناسب این رسانه ها از اخبار ستاد تسهیلات زائران استان قم هستیم.

وی ادامه داد: کمیته اطلاع رسانی و راهنمایی ستاد تسهیلات زائران استان قم همچنین به صورت روزانه با برنامه زنده سلام زائر رادیو قم ارتباط برقرار می کند و تاکنون 11 ارتباط زنده رادیویی داشته ایم.

رییس کمیته اطلاع رسانی و راهنمایی ستاد تسهیلات زائران استان قم افزود: پایگاه خبری ستاد تسهیلات به آدرس www.qomsafar.ir در خدمت زائران و رسانه های استان می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز