معاون فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم خبر داد

شرکت ۱۱۴۰ نفر در تور قم گردی/ برگزاری پنج نمایشگاه فرهنگی ویژه نوروز در قم

۱۳۹۴/۰۱/۰۵ - ۱۹:۳۴:۴۱
کد خبر: ۲۷۳۸۰۵
شرکت ۱۱۴۰ نفر در تور قم گردی/ برگزاری پنج نمایشگاه فرهنگی ویژه نوروز در قم
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تا روز گذشته، یک هزار و 140 نفر در تور قم گردی شرکت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید رسول موسوی نژاد در گفت وگویی با اشاره به استقبال گسترده زائران قم از برگزاری تور قم گردی، افزود: اجرای طرح تور قم گردی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برگزار می شود که طی آن زائران با اماکن فرهنگی و آثار تاریخی استان آشنا می شوند.

وی در ادامه با اشاره به مکان های مورد بازدید در این طرح، اضافه کرد: گلزار شهدا، مجموعه گنبد سبز، بیت الاحزان، تیمچه بازار جمکران، موزه مردم شناسی و خانه زند از جمله مکان های مورد بازدید این تور می باشد.

وی خاطر نشان کرد: بیت النور، تپه قلی درویش، امام زاده جعفر، نمایشگاه شخصیت شناسی حضرت معصومه و امام زاده علی بن جعفر از دیگر مکان های مورد بازدید هستند.

معاون فرهنگی شهرداری قم در ادامه از دایر بودن پنج نمایشگاه فرهنگی ویژه نوروز در بوستان های قم خبر داد و افزود: چهار نمایشگاه در بوستان های مهدی، بنیادی، هاشمی و فدک و یک نمایشگاه نیز در یکی از درب های مسجد مقدس جمکران برپا شده است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه ها محتوای مناسب فرهنگی در نظر گرفته شده است و خدمات گوناگونی ویژه جوانان و نوجوانان ارائه می شود.

به گفته وی، علاوه بر توزیع بسته های آموزشی به علاقه مندان در این نمایشگاه ها، هدایای ویژه ای مانند سیم کارت همراه اول، بیمه ملت، بسته آموزش فرهنگ شهروندی نیز ارائه می شود.

موسوی نژاد بیان کرد: ارائه خدمات فرهنگی در نمایشگاه ها به صورت نامحدود صورت می گیرد و همچنین مسابقات جذاب و مناسب ویژه سالمندان، بزرگسالان و کودکان و نوجوانان نیز در این غرفه ها برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز