تمبر موسسه اعتباری کوثر رونمایی شد/قدردانی مراجع عظام تقلید از موسسه اعتباری کوثر

۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۱:۴۹:۳۷
کد خبر: ۳۰۱۲۰۱
تمبر موسسه اعتباری کوثر رونمایی شد/قدردانی مراجع عظام تقلید از موسسه اعتباری کوثر
مراسم رونمایی از تمبر موسسه اعتباری کوثر با حضور نمایندگان بیوت مراجع و مسئولان استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در این مراسم نمایندگان بیوت مراجع، مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، سرپرست استانداری قم، فرماندار قم، فرمانده سپاه استان و جمعی از مسئولان و مدیران قم حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین فقیهی مدیر کل حوزه ریاست دفتر آیت الله جوادی آملی در حاشیه این مراسم با تقدیر  از  دکتر رضایی مدیر عامل و مسعود اقدسی سرپرست موسسه اعتباری کوثر در قم که سنت قرض الحسنه را با شرایط ویژه جهت قم ایجاد نموده اند ابراز امیدواری کرد  موسسه اعتباری در همه امور موفق و رو به پیشرفت باشد .

وی با اشاره به فرمایشات آیت الله  جوادی آملی خطاب به مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر مبنی بر اینکه نام کوثر مقدس است و به معنای کلمه خیر کثیر می باشد نه معنای تکاثر و انشااله ما از موسسه اعتباری کوثر خیر کثیر داشته باشیم که الحمدالله  آقای دکتر رضایی از این فرصت استفاده نمودند و سنت قرض الحسنه را بخوبی در استان پیاده کردند و الان خوشبختانه آثار و برکات آن را مشاهده می کنیم.

 وی در ادامه گفت: انشااله دکتر رضایی سردار قرض الحسنه هستند و در این راه موفق و موید خواهند بود .

همچنین در این مراسم از تمبر موسسه اعتباری کوثر که به همت اداره پست جمهوری اسلامی و مدیریت استان قم تهیه شده بود رونمایی و در ادامه توسط دفاتر مراجع  و استانداری از خدمات دکتر رضایی در گسترش فرهنگ قرض الحسنه تجلیل به عمل آمد.

*تقدیر دفاتر مراجع و استانداری قم از مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر

در مراسمی با حضور مسئولین و مدیران کشوری و استانی از خدمات موسسه اعتباری کوثر در ترویج فرهنگ قرض الحسنه در استان قم تقدیر شد.

در این مراسم که دکتر رضایی مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر ، آیت الله حسینی قزوینی ، دکتر فریدون همتی مشاور ارشد وزیر کشور و سرپرست استانداری قم ، مهندس دهناد مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ، معاونین استاندار ، حجت الاسلام و المسلمین بنایی مشاور عالی رئیس قوه قضاییه در امور مجلس ، مهندس نجاری قائم مقام شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ، حجت الاسلام و المسلمین هاشمی شاهرودی ، روسای دفاتر مراجع و آیات عظام ، حجت اسلام و المسلمین فصیحی مشاور و رئیس دفتر دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در قم ، فهیمی پور قائم مقام موسسه اعتباری کوثر  ، جهانی رئیس هیات مدیره موسسه اعتباری کوثر و امیر آبادی نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اداری اسلامی حضور داشتند لوح تقدیری توسط مدیر کل حوزه ریاست بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسرا و دفتر  آیت الله هاشمی شاهرودی به  دکتر عیسی رضایی مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر اهدا شد.

 در ادامه نیز از سوی دکتر همتی مشاور ارشد وزیر کشور و سرپرست استانداری قم لوح تقدیری به همراه تابلو مزین به آیه الکرسی به پاس خدمات صادقانه موسسه اعتباری کوثر و ترویج فرهنگ قرض الحسنه به مدیر عامل این موسسه اهدا شد.

 در این مراسم سردار مهدوی نژاد فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب و ارشد نظامی استان ، معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران ، نماینده وزیر دفاع در قم و مسئولین و کارکنان رده های وزارت دفاع ، فرمانده ارشد ارتش در قم و فرماندهان یگان های نظامی و انتظامی ، اعضای شورای اداری استان ، خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران و جانبازان ، اصناف و اعضای اتاق بازرگانی، بسیاری از مدیران کل ادارات و بانک های استان نیز حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز