آیت‌الله ‌سعیدی:

مراجع عظام تقلید توقعی جز خدمت از مسئولان ندارند

۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۰:۱۶
کد خبر: ۳۰۱۶۷۶
مراجع عظام تقلید توقعی جز خدمت از مسئولان ندارند
امام جمعه قم با اشاره به حضور مراجع عظام تقلید گفت: مراجع عظام تقلید توقعی جز خدمت از مسئولان ندارند و از وزیر کشور تشکر می‌کنم که همیشه تلاش می‌کند ‌‌برای استان قم خدمتگزاران خوبی معرفی کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر کشور در تالار معصومیه برگزار شد گفت: به برکت نظام اسلامی ایران و خون شهدا شاهد یک نظام اسلامی هستم که پس از گذشته سال ها همچنان اثرات نظام پا برجاست.

وی عنوان داشت: در طول سال های انقلاب شاهد تهدیدها و چالش های بسیاری در نظام بودیم اما این نظام توانست با آبرومندی روی پای خود ایستادگی کرده و با رهبری های امام راحل و مقام معظم رهبری پیش برود.

امام جمعه قم با اشاره به اهمیت فعالیت استاندار قم گفت: استاندار جدید باید از تجربیات افراد قبلی استفاده کرده تا بتواند بهترین خدمات را به قم ارائه کند.

آیت‌الله ‌سعیدی تصریح کرد: قم نیازمند توجه بوده و نیازها و اقتضائاتی دارد که باید به آنها توجه شده و باید استاندار این اقتضائات را در نظر گرفته و مشکلات را برطرف سازد.

وی با اشاره به دوران فعالیت همتی در سرپرستی استانداری قم گفت: ایشان در این دوران کوتاه نیز منشا خیر بودند و باید از ایشان قدردانی شود.

امام جمعه قم تاکید کرد: همه مسئولان نظام به گونه‌ای قمی هستند، رئیس جمهور فرزند حوزه است و در سخنرانی خودشان نیز اعلام کردند که قمی هستم.

آیت‌الله ‌سعیدی تصریح کرد: از سوی دیگر دکتر لاریجانی و رئیس قوه قضائیه فرزند حوزه و فرزند مرجع عظیم‌الشان آیت‌الله میرزا هاشم آملی لاریجانی هستند و انتظار است با همه این مسائل که وجود دارد به قم نگاه ویژه ای شود.

وی با اشاره به حضور مراجع عظام تقلید گفت: مراجع عظام تقلید توقعی جز خدمت از مسئولان ندارند و از وزیر کشور تشکر می‌کنم که همیشه تلاش می‌کند ‌‌برای استان قم خدمتگزاران خوبی معرفی کند.

نظر شما