با حضور آیت‌الله مکارم شیرازی صورت گرفت

آغاز سال تحصیلی طلاب در مدرسه تخصصی فقهی امام کاظم (ع)

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۳:۴۴:۳۳
کد خبر: ۳۱۴۷۳۹
آغاز سال تحصیلی طلاب در مدرسه تخصصی فقهی امام کاظم (ع)
90 نفر از طلاب، سال تحصیلی جدید خود را صبح امروز با حضور آیت‌لله مکارم شیرازی در مدرسه تخصصی فقهی امام موسی کاظم (ع) آغاز کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مدرسه تخصصی فقهی امام کاظم (ع) که به تازگی افتتاح شده بود طی مراسمی که صبح امروز برگزار شد با حضور آیت‌الله مکارم شیرازی و جمعی از طلاب در آستانه سال تحصیلی جدید آغاز به کار کرد.

مدیر آموزش مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) در این مراسم با اشاره به آغاز پذیرش طلاب در خرداد ماه سال جاری، از ثبت‌نام 90 نفر از طلاب واجد شرایط برای سال تحصیلی جدید خبر داد و بیان کرد: 24 استاد برجسته به طلاب مشتاق در زمینه یادگیری علوم فقه و اصول تدریس می‌کنند.

وی با اشاره به افزایش پذیرش طلاب در پایه هفتم، تصریح کرد:‌ انتظار می‌رود در سال‌های آینده شمار طلابی که برای تحصیل علوم فقه و اصول اشتیاق نشان داده و در این عرصه گام برمی‌دارند، بیشتر شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رهنما با ابراز خرسندی از رویکرد طلاب به سمت تحصیل در عرصه فقه و اصول بیان کرد: امید داریم که در سال آینده با تحصیل طلاب در عرصه فقه و اصول در زمینه پرورش مجتهد مطلق در جامعه موفق شویم.

این مسئول با اشاره به فعالیت‌های گسترده مدرسه تخصصی فقهی امام موسی کاظم (ع) در زمینه رفع نواقص امکاناتی و آموزشی، تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته زمینه‌های پژوهشی در این مدرسه تخصصی فراهم شده است که موجب توسعه ظرفیت‌های این مدرسه در آینده می‌شود.

رهنما همچنین به آغاز درس‌های این مدرسه تخصصی از امروز اشاره و خاطرنشان کرد: دروس این مدرسه از امروز آغاز شده و در طول سال به فعالیت خود ادامه می‌دهد و تنها در ایام محرم مدرسه تعطیل است و تعطیلات این مدرسه به همین روزها محدود خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز