استاندار قم:

اشتغال باید دغدغه ملی باشد

۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۰:۵۷:۱۹
کد خبر: ۳۲۲۱۲۱
اشتغال باید دغدغه ملی باشد
استاندار قم با بیان اینکه اشتغال باید دغدغه ملی باشد گفت: همه ارگان‌های مسئول باید مسئله اشتغال را با صرف نظر از وظیفه ذاتی و سازمانی به چشم یک دغدغه ملی نگاه کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم،‌ سید مهدی صادقی در جلسه کارگروه‌ اشتغال این استان که در تالار امام جواد استانداری برگزار شد، گفت: یکی از دغدغه‌های مهم هر مسئول در هر رده‌ای اشتغال است.

وی با اشاره به لزوم تقویت کارگروه‌های اشتغال گفت: با توجه به شرایط خاص کشور تقویت کارگروه‌های اشتغال می‌تواند وضعیت این مسئله را در استان بهبود بخشد.

استاندار قم افزود: بخش اعظمی از مسئله اشتغال به ویژه مشاغل عمومی توسط بانک‌ها قابل بهبودی است و بانک‌ها می‌توانند کمک‌های قابل توجهی در این زمینه ارائه دهند.

صادقی با ابراز ناراحتی از عدم توجه بانک‌ها به صنایع کوچک گفت: متاسفانه بانک‌ها بیشتر ترجیح می‌دهند تسهیلات را به صنایع بزرگ اختصاص دهند چون ضمانت بازگشت بیشتری دارند اما کمک به صنایع کوچک و خرده پا می‌تواند تاثیر خوبی در بهبود وضعیت اشتغال کشور داشته باشد.

وی ادامه داد: این موضوع یک مسئله فراگیر است و بانک‌ها باید همت مضاعفی را در این زمینه داشته باشند.

استاندار قم با بیان اینکه اشتغال باید دغدغه ملی باشد، تبیین کرد: همه ارگان‌های مسئول باید مسئله اشتغال را با صرف نظر از وظیفه ذاتی و سازمانی به چشم یک دغدغه ملی نگاه کنند و تشکیل منظم جلسات کارگروه‌ اشتغال از مسائل مورد تأکید است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز