با حضور استاندار قم صورت گرفت

افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۴:۱۲:۰۸
کد خبر: ۳۲۸۹۴۷
افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
مدرسه حاج حبیب‌الله عبداللهی‌راد در منطقه پردیسان، با حضور استاندار قم و دیگر مسئولان استانی ‏افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیین افتتاحیه دبیرستان حاج حبیب‌الله عبداللهی‌راد با حضور جمع بسیاری از مسئولان استان از جمله سیدمهدی صادقی استاندار قم، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا آشتیانی و احمد امیرآبادی فراهانی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، حمیدرضا شیخ‌الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، رضا سیار فرماندار قم، مسئولان و اعضای انجمن خیرین مدرسه‌ساز کشور و قم، جمعی از معاونان استانداری و شهرداری و همچنین چند نفر از خیرین استان ظهر امروز در منطقه پردیسان قم برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم به عنوان سخنران نخست این مراسم از حاج حبیب‌الله عبداللهی‌راد به عنوان بانی این مدرسه قدردانی کرد و نکاتی نیز در خصوص حمایت‌ها و تلاش‌های خیرین استان در احداث بناهای آموزشی بیان کرد.

در ادامه سید محمدرضا جعفری، معاون مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: بیش از 40 درصد مدارس تازه احداث شده در سال جاری توسط خیرین مدرسه‌ساز ساخته شده است.

حاج حبیب‌الله عبداللهی‌راد بانی این مدرسه نیز در ادامه این مراسم، در سخنانی از تکمیل و افتتاح مدرسه ابراز خرسندی کرد و پاداش این اقدام را به پدر مرحومش حاج ابوالقاسم عبداللهی‌راد تقدیم کرد.

مهدی صادقی استاندار قم نیز در این مراسم ضمن قدردانی از بانی این مدرسه اظهار کرد: باید همواره قدردان خیران مدرسه‌ساز باشیم و بنده با حضور در این مراسم پر افتخار و با برکت امیدوارم سهمی در این کار ارزشمند داشته باشم.

حجت‌الاسلام آشتیانی به عنوان سخنران پایانی مراسم، با بیان اینکه برای قدم گذاشتن در کار خیر توفیق لازم است، عنوان کرد: این گونه اقدامات باقیات صالحات خواهد شد.

در ادامه این آیین، کلید این ساختمان آموزشی توسط حاج حبیب‌الله عبداللهی‌راد به مدیر مدرسه تحویل داده شد و در ادامه نیز مدیر و دانش‌آموزان با اهدای لوح و هدایایی از این خیر نیک‌اندیش تقدیر کردند.

در بخش پایانی مراسم پس از تقدیر دست‌اندرکاران امر مدرسه‌سازی توسط استاندار قم و دیگر مسئولان حاضر، به صورت رسمی دبیرستان حاج حبیب‌الله عبداللهی‌راد افتتاح شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز