بزرگداشت خواجه شیراز در قم برگزار شد

۱۳۹۴/۰۷/۲۳ - ۱۰:۰۰:۳۹
کد خبر: ۳۲۹۹۴۱
بزرگداشت خواجه شیراز در قم برگزار شد
مراسم برزگداشت خواجه اهل راز حافظ شیراز با حضور اساتید، دانشجویان، فرهیختگان و شعرای استان در تالار شهید بهشتی دانشگاه قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، مراسم بزرگداشت خواجه شیراز با عنوان «محرم دل» در دانشگاه قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محمد فولادی رئیس دانشکده ادبیات دانشگاه قم ضمن خیر مقدم به حضار و میهمانان از برگزاری  این مراسم در دانشگاه قم، ابراز خوشنودی کرد.

سپس دکتر قدم‌علی سرامی از اساتید برجسته ادبیات فارسی در سخنانی از «درد دل‌های حافظ با مردم» گفت. وی ضمن بیان این نکته که تاکنون بیش از 200 سخنرانی درباره حافظ داشته‌ بیان کرد: با این وجود موضوع مورد بحث برایش جدید و جذاب است.

سرامی همچنین در تشریح موضوع سخنرانی خود شاهد مثال‌هایی از خواجه شیراز آورد. در ادامه محمد رفیعی، میثم داودی، زهرا بشری و وحیده گرجی از شعرای شناخته شده‌ استان و کشور اشعاری در ارتباط با شعر و اندیشه حافظ برای حضار قرائت کردند.

در پایان این مراسم نیز علیرضا مقیمی یزدی رئیس انجمن دوستداران حافظ استان قم، تاریخچه‌ای از فعالیت‌های انجمن دوستداران حافظ در کشور و استان قم بیان کرد.

مراسم بزرگداشت روز حافظ که با اجرای محمد جواد شرافت همراه بود، به همت انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه قم، حوزه هنری استان قم، سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم و انجمن دوستداران حافظ استان قم برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز