بارش باران تا چهارشنبه در قم ادامه دارد

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۱:۳۴:۳۷
کد خبر: ۳۳۸۲۹۰
بارش باران تا چهارشنبه در قم ادامه دارد
سرپرست اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان قم از تداوم بارش‌ باران تا روز چهارشنبه خبر داد.

 

 

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمدرضا قاضی با اشاره به شرایط جوی هوای قم گفت: هوای امروز سه‌شنبه نیمه ابری گاهی ابری در بعضی ساعات با براش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: برای فردا چهارشنبه نیز آسمانی نیمه ابری به تدریج کاهش ابر، وزش باد نسبتا شدید و مه صبحگاهی مورد انتظار است.

سرپرست اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان قم ادامه داد: برای روز پنجشنبه نیز هوا صاف تا کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی خواهد بود.

قاضی کمینه دمای امشب را 10 درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: بیشینه دمای امروز نیز به 17 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی کمینه هوا در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه را نیز هفت درجه سانتی‌گراد ذکر و بیان کرد: بیشینه دما برای فردا 17 درجه سانتی‌گراد و برای روز پنجشنبه 18 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

سرپرست  اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان قم با اعلام اینکه درجه دمای هوا در روز جمعه کاهش پیدا می‌کند ابراز کرد: هوا در روز جمعه صاف همراه با غبار صبحگاهی بوده و درجه دمای هوا نیز به 6 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

قاضی با اشاره به پدیده غالب این روزها اظهار کرد: بارش باران برای امروز و وزش باد و کاهش دمای صبحگاهی در روزهای آتی پدیده غالب این روزها است.

وی جهت وزش باد در این روزها را شمال غربی دانست و گفت: سرعت وزش باد برای امروز 18 تا 36 کیلومتر بر ساعت پیش‌بینی شده است.

سرپرست اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان قم اضافه کرد: سرعت وزش باد برای فردا نیز 36 تا 54 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

نظر شما