۲۱ و ۲۲ آبان ماه در قم

نخستین همایش ملی هیئت‌های فعال در عرصه اربعین برگزار می‌شود

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۲:۱۲:۱۲
کد خبر: ۳۳۸۳۲۱
نخستین همایش ملی هیئت‌های فعال در عرصه اربعین برگزار می‌شود
نخستین همایش ملی هیئت‌های فعال در عرصه اربعین 21 و 22 آبان ماه در قم برگزار خواهد ‌شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، نخستین همایش ملی هیئت‌های فعال در عرصه اربعین با حضور مدیران بیش از 300 هیئت فعال در عرصه پیاده روی اربعین از سراسر کشور در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

این همایش که به همت جامعه ایمانی مشعر برگزار می‌شود، پنجشنبه و جمعه، بیست و یکم و بیست و دوم آبان ماه با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، مرتضی آقاتهرانی، سید هاشم الحیدری، داوود صالحی و آقایان حاج حسین یکتا و سعید قاسمی برگزار می‌شود.

در این همایش قرار است سخنرانان با موضوعات «پیاده‌روی اربعین و گفتمان انقلاب اسلامی»، «پیاده‌روی اربعین و هیئت تراز انقلاب اسلامی»، «مدیریت بحران اربعین»، «بستر عظیم تربیتی پیاده‌روی اربعین»، «پیاده‌روی اربعین در امتداد ظهور» و... به سخنرانی بپردازند.

غیر از کمیسیون‌های تخصصی و حضور در هیئت شباب الامام الخمینی، تقدیر از فعالان پیاده‌روی اربعین، برپایی نمایشگاه تخصصی اربعین، اهدای «بسته محتوایی اربعین» و صدور بیانیه برخی از دیگر برنامه‌های پنجمین همایش هیئت‌های محوری و برگزیده کشور خواهد بود.

برای تهیه «بیانیه هیئت‌های فعال در عرصه اربعین»، ضمن رصد و بررسی و تحلیل فضای جامعه و نقاط قوت و ضعف و فرصت‌ها و تهدیدهای پیشِ روی پیاده‌روی اربعین حسینی، محورهای آن از کارشناسان و شرکت‌کنندگان در همایش فراخوان، بررسی و جمع‌بندی خواهد شد.

گفتنی است «جامعه ایمانی مشعر» حلقه‌ای دوستانه برای حضور هیئت‌های کشور است که با پیوستن روزافزون هیئت‌های حسینی می‌رود تا محفلی بزرگ برای همدلی و هم‌سویی همه هیئت‌های سراسر کشور باشد.

مهم‌ترین تأثیر این جامعه بزرگ ایمانی، ایجاد فرصت‌های یکسان برای تمام هیئت‌ها در سراسر کشور است که امکان پیشرفت کمی و کیفی هم افزایی و نزدیک شدن هر چه بیشتر همه اعضا را برای نیل به جایگاه هیئت تراز انقلاب اسلامی فراهم می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز