دبیر اتحادیه بین المللی امت واحده:

برخی تفسیر غلطی از واژه وحدت دارند/نباید اجازه دهیم دشمن به اهداف ضد وحدتی خود برسد

۱۳۹۴/۰۹/۲۵ - ۱۲:۰۵:۱۳
کد خبر: ۳۵۰۰۳۸
برخی تفسیر غلطی از واژه وحدت دارند/نباید اجازه دهیم دشمن به اهداف ضد وحدتی خود برسد
دبیر اتحادیه بین المللی امت واحده گفت: دشمن تلاش می کند تا از هر روشی استفاده کرده تا به اسلام ضربه بزند و از این رو باید مراقب باشیم که در هر شرایطی به وحدت ما ضربه نخورد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازقم ، علی کمیلی در دومین روز از برگزاری کارگاه جشنواره در قم گفت: یکی از موضوعاتی که باید هنرمندان ما بدانند، پرداختن به موضوع جهان اسلام است که در این راستا نیازمند آگاهی در تمامی عرصه ها هستند.

وی گفت: صحبت کردن در مورد وحدت امر بسیار مهمی است و باید بدانیم که مادامی که دشمن مشترک داریم، عقل حکم می کند که با هم بسازیم و اجازه ندهیم که وحدت ما ضربه بخورد.

دبیر اتحادیه بین المللی امت واحده به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص وحدت اسلامی اشاره کرد و گفت: ایشان تفسیر دقیقی از وحدت دارند و وحدت به این معنی نیست که از اعتقادات عقب نشینی کنیم، بلکه باید بدانیم که چون دشمن مشترک داریم، باید این دشمن را پیدا کرده و اجازه ندهیم بین مسلمانان اختلاف اندازی کنند.

کمیلی گفت: دشمن تلاش می کند تا از هر روشی استفاده کرده تا به اسلام ضربه بزند و از این رو باید مراقب باشیم که  در هر شرایطی به وحدت ما ضربه نخورد.

وی افزود: یکی از روش های دشمن جریان سازی بر علیه شیعیان و اهل تسنن است و در این راستا می کوشد تا از هر طریقی به اهداف خودش برسد.

دبیر اتحادیه بین المللی امت واحده تاکید کرد: قرآن کریم بر وحدت تاکید دارند و می فرمایند که وحدت برای شما قدرت می آورد و دشمن نیز به این امر پی برده و نمی خواهد وحدت در میان مسلمانان رواج یابد.

کمیلی گفت: امام راحل موضوع شیعه و سنی و اختلافات را از بین برده و وحدت اسلامی را ترویج دادند و این نگاه روشن امام راحل بود که باید ادامه دهیم.

نظر شما