معاون توسعه و تجارت سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قم:

اعزام هیئت های تجاری قم به کشورهای منطقه

۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۰:۲۵:۴۷
کد خبر: ۳۵۶۱۴۳
اعزام هیئت های تجاری قم به کشورهای منطقه
معاون توسعه و تجارت سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قم گفت: در طول سال چندین هیات تجاری از قم به برخی کشورهای منطقه اعزام و یا از سایر کشور ها به قم می آیند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، امیر محمدی چهر در حاشیه بازدید از ششمین نمایشگاه فناوری های نوین صنعت ساختمان با اشاره به اینکه توسعه و برگزاری نمایشگاههای تخصصی از رویکردهای سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قم می باشد اظهارداشت: با توجه به اینکه قم در چهار راه مواصلاتی کشور قرارگرفته و از طرفی به دلیل جایگاهی که دارد یکی از مناسب ترین محل هایی است که می توان در ان نمایشگاههایی در ابعاد ملی و حتی منطقه ای برگزار نمود.

وی با بیان اینکه نیاز است تا نمایشگاهها به سمت تخصصی شدن بروند گفت:اگر نمایشگاهها به سمت تخصصی شدن بروند و برند سازی در آن صورت بگیرد قطعا می تواند در معرفی ظرفیت های استان و رونق اقتصادی موثر باشد.

معاون توسعه و تجارت سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قم افزود:نمایشگاه می تواند محل مناسبی برای عرضه و تقاضا باشد و افراد  نیز می توانند با کالاهای تولید شده استان آشنایی پیدا کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه جهت معرفی ظرفیت های صنعتی و تولیدی قم مطالعات خوبی از طرف خوشه ها بر روی بازارهای هدف انجام می شود تصریح کرد:جهت معرفی محصولات استان چندین کشور به عنوان بازار هدف مد نظر قرارداده شد و حتی در این راستا برنامه ریزی لارم برای پذیرش و یا اعزام هیات های تجاری صورت گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز