مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی خبر داد

نخستین همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه برگزار می‌شود

۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۰:۱۹:۰۰
کد خبر: ۳۶۰۱۷۲
نخستین همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه برگزار می‌شود
نخستین همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه روز چهارشنبه 23 دی ماه از ساعت 18 تا 20 در دارالقرآن علامه طباطبایی در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مرتضی نجفی قدسی اظهار داشت: در این همایش که با حضور اساتید حوزه و اعضای اصلی انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه برگزار خواهد شد، حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی، آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه و آیت‌الله مکارم شیرازی به ایراد سخن می‌پردازند.

وی بیان کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ موسوی رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه گزارش اجمالی از فعالیت‌های این انجمن را ارائه خواهد کرد.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی اضافه کرد: در این همایش از پنج نفر تلاشگر در عرصه تبلیغ علوم دینی و اسلامی که در سطح کشور و عرصه بین المللی توفیقاتی داشته‌اند، تقدیر خواهد شد.

وی گفت: در این مراسم از حجت‌الاسلام والمسلمین نظری منفرد، به سبب موفقیت در منبر تبلیغ و بیان مواعظ اخلاقی به صورت سنتی؛ حجت‌الاسلام والمسلمین راستگو، به سبب موفقیت در تبلیغ رسانه‌ای و طرح جذاب مباحث تربیتی کودکان و نوجوانان و حجت‌الاسلام والمسلمین قدوسی، به سبب موفقیت در شیوه‌های تبلیغ نوین برای نوجوانان، جوانان و طلاب با استفاده از روش پرده‌خوانی، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدحسن زمانی، معاون بین‌المللی حوزه‌های علمیه، به سبب موفقیت در عرصه تبلیغ در سطح بین‌المللی و حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید سعیدرضا عاملی، متخصص علوم ارتباطات و رسانه و عضو شورای عالی فضای مجازی کشور، به سبب موفقیت در عرصه‌های تبلیغی در فضای مجازی و اینترنتی و حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی، به سبب بیان دلنشین و اثرگذار در منابر تبلیغی و عمومی تجلیل می‌شود.

نجفی‌قدسی گفت: در بخش پایانی این همایش، لوح‌های تقدیر و جوایز نامبردگان توسط آیت‌الله مکارم‌شیرازی و مدیر حوزه‌های علمیه به آنان تقدیم خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز