بازدید استاندار قم از مراکز درمانی قم

۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۱:۴۶:۳۷
کد خبر: ۳۸۵۴۹۴
بازدید استاندار قم از مراکز درمانی قم
همزمان با اجرای طرح نوروزی در مراکز درمانی، استاندار از بیمارستان های قم بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی استاندار قم به همراه دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، با حضور در بیمارستان مرحوم آیت الله گلپایگانی و بیمارستان نکویی هدایتی از نزدیک با وضعیت خدمات رسانی جامعه پزشکی استان به زائران و مسافران آشنا شدند.

دکتر ایرانی خواه در این بازدید ضمن تشریح برنامه های دانشگاه علوم پزشکی در ایام نوروز گفت: تمامی مراکز درمانی استان در این ایام دارای شیفت بوده تا بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن به بیماران و یا مصدومان جاده ای خدمات رسانی کنیم.

وی بیان داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته متخصصان برجسته نیز در همه ایام نوروز در بیمارستان ها و مراکز درمانی حضور دارند و به ارائه خدمات رسانی مشغول خواهند بود.

سید مهدی صادقی استاندار قم نیز ضمن تقدیر از تلاش های دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: این دانشگاه وظیفه مهمی در امر خدمات رسانی به بیماران و مصدومان جامعه دارد و از این رو باید بکوشید تا با همه توان فعالیت کنید.

وی افزود: بازدیدی که از برخی مراکز درمانی استان داشتم به حمدالله نشان دهنده اوج خدمات رسانی به زائران و مسافران است که از زحمات پزشکان و پرستاران و همه مسئولان این امر قدردانی می کنم.

نظر شما