مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم خبر داد

احداث ۱۸ پارک شهری از محل اعتبارات سفر رهبری به قم

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۳:۳۹:۳۸
کد خبر: ۳۹۷۹۴۵
احداث ۱۸ پارک شهری از محل اعتبارات سفر رهبری به قم
مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم از احداث ۱۸ پارک شهری تا پایان سال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به نیاز قم برای افزایش زیرساخت‌های فضای سبز و برنامه‌های درختکاری اظهار کرد: در این راستا برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای از سال گذشته در شهر آغاز شده و کاشت حجم بالای درختان را در شهر شاهد بوده‌ایم.

وی به برنامه‌های عمرانی شهرداری  قم در بخش ایجاد پارک‌ها و بوستان‌های شهری اشاره کرد و افزود: در این راستا شهرداری با اولویت‌بندی و تعیین مناطق هدف احداث پارک‌های محلات را در دستور کار قرار داده است.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم با اشاره به سرانه فضای سبز شهری در قم گفت: متاسفانه سرانه فضای سبز در شهر قم بسیار پایین‌تر از استاندارد است که در صدد افزایش سرانه فضای سبز در شهر هستیم.

وی با بیان اینکه بخشی از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان قم به احداث فضای سبز و توسعه زیرساخت‌ها در این بخش اختصاص یافته است، افزود: در این راستا امسال 18 پارک شهری در محلات شهر احداث خواهد شد.

حلوایی‌زاده با بیان اینکه برای احداث 18 پارک شهری از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان قم 7 میلیارد تومان اختصاص یافته است، اظهار کرد: احداث این مجموعه پارک‌ها در کنار دیگر برنامه‌های شهری در حوزه فضای سبز و فضاهای تفریحی تاثیر بسزایی در افزایش سرانه سبز شهر خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز