استاندار قم:

دستگاه‌های اجرایی توجه بیشتری به مسئله فرهنگ عمومی داشته باشند

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۰۷:۰۱:۰۰
کد خبر: ۳۹۸۱۱۲
دستگاه‌های اجرایی توجه بیشتری به مسئله فرهنگ عمومی داشته باشند
استاندار قم با اشاره به برخی از شاخص‌های جامعه سالم، ارتقاء این شاخص‌ها و ترویح اخلاق اسلامی را در گرو توجه مسئولان در حوزه عمل دانست و گفت: دستگاه‌های اجرایی توجه بیشتری به مسئله فرهنگ عمومی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم که به ریاست آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، طی سخنانی آسیب شناسی و حل کارشناسانه مسائل فرهنگی را خواستار شد.

استاندار قم با بیان اینکه دستگاه های اجرایی در کنار وظایف ذاتی‌شان باید به مسئله ارتقای اخلاق و فرهنگ توجه داشته باشند، افزود: برنامه‌ریزی از طریق بررسی های دقیق علمی و کارشناسی و جدیت در حوزه عمل به موازات یکدیگر موثر خواهند بود.

وی با اشاره به وجود برخی شاخصه‌های جامعه سالم از جمله امانتداری، وفای به عهد و نظم، توجه به این مسائل توسط مسئولان را امری ضروری برشمرد و افزود: مدیران استان باید نه در حوزه سخن، بلکه با عمل خود اخلاق مداری را در بین کارکنان و در مرحله بعدی در جامعه نهادینه کنند.

آیت‌الله سعیدی رئیس شورای فرهنگ عمومی استان قم نیز با بیان اینکه طرح‌های فرهنگی باید پیش از اجرا در دستگاه‌های دولتی مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرند، اظهار کرد: هر یک از دستگاه‌ها با امکانات ولو اندک خود می‌توانند متناسب با فعالیت هایشان فرهنگ عمومی را نیز توسعه دهند.

وی با تأکید بر هماهنگی دستگاه های اجرایی در پیشبرد اهداف شورای فرهنگ عمومی استان خاطرنشان کرد: در صورتیکه ظرفیت‌های دستگاه‌ها با یکدیگر یکپارچه و متحد شوند می‌توانیم کارهای بزرگی را در حوزه فرهنگ به سرانجام برسانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز