سرمربی صبای قم:

تکلیف قهرمان لیگ پانزدهم را دیدار صبا و استقلال مشخص می‌کند

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۰:۴۴:۴۸
کد خبر: ۳۹۸۳۹۷
تکلیف قهرمان لیگ پانزدهم را دیدار صبا و استقلال مشخص می‌کند
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تکلیف قهرمان پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را دیدار آخر ما با استقلال تهران مشخص می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی دایی در نشست خبری دیدار صبای قم و استقلال تهران تصریح کرد: من از سه چهار ماه قبل گفته بودم که دیدار ما با استقلال تهران در هفته پایانی لیگ برتر تکلیف قهرمان این فصل بازی‌های لیگ برتر را مشخص خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تیمش در هر دو هفته پایانی لیگ به خصوص دیدار با استقلال تهران با تمام وجود بازی خواهد کرد، افزود: برای ما پرسپولیس و استقلال فرقی نمی‌کند حتی اگر پرسپولیس هم در این شرایط بود ما شرافتمندانه و جوانمردان بازی می‌کردیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در ادامه راجع به مسابقه صبای قم و سیاه‌جامگان خراسان بیان کرد: نیمه اول به نظر من نیمه خوبی برای ما نبود و ما فوتبال خوبی بازی نکردیم، با اینکه ضعیف بودیم اما خدا را شکر به گل رسیدیم و یک بار هم به تیر دروازه حریف زدیم.

وی اضافه کرد: به نظر من یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های صبای قم در این فصل لیگ برتر به نمایش درآمد زیرا به خاطر توان زیادی بود که تیم ما در هفته قبل بازی‌های لیگ برتر برابر ذوب‌آهن اصفهان خرج کرد.

دایی بیان کرد: نیمه دوم بازی متعادل بود و البته این را هم در نظر بگیرید که بازی واقعاً سختی بود، زیرا حریف می‌خواست از منطقه خطر و سقوط فرار کند و هر چه عنصر تهاجمی بود به زمین آورد ولی دفاع و دروازه ما خوب عمل کردند و حریف خوب مهار کردیم و سه امتیاز خوب گرفتیم و امیدوارم که در بازی‌های‌ آینده نیز همینطور باشیم و خوب کار کنیم.

وی در پاسخ به انتقاد فرهاد کاظمی سرمربی حریف از بازی دفاعی صبای قم، بیان کرد: تیم ما اصلاً دنبال دفاع کردن نیست، آنها توپ‌های زیادی روی دفاع ما آوردند و ما روی توپ‌های ارسالی آنها خوب کار کردیم، ضمن اینکه ما اگر سرحال‌تر بودیم قطعاً دو تا سه گل دیگر می‌زدیم و می‌بردیم، مردان به میدان آمدیم و بازی کردیم، چند دقیقه آخر بازی هم به خاطر اشتباه داور در اخراج ماچادو مجبور شدیم عقب بیاییم و از گل زده خود محافظت کنیم اما اگر با 11 نفر بازی می‌کردیم هرگز عقب‌نشینی نمی‌کردیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه تیمش با سیستم 4-4-2 لوزی در این دیدار بازی کرد،‌ راجع به تغییر پست برخی بازیکنان تیمش گفت: از بعضی بازیکنان به دلیل اینکه کمبود مهره داریم در پست‌های غیر تخصصی استفاده می‌کنیم و الا اگر بازیکن تخصصی داشتم هرگز تغییر نمی‌دهیم، ضمن اینکه باید از تمام بچه‌های تیم تشکر کنم که مردان و جنگنده در هر پستی که از آنها خواستیم در این فصل بازی کردند و زحمت کشیدند، ما تغییری که در نوع بازی اسلامی و ابراهیمی ایجاد کردیم به خاطر این بود که صادقی فضای شوت زنی داشته باشد و دیدید که خوب شوت زد.

وی یاد آور شد: البته برای این موضوع باید بگویم که اگر قرار شد سال آینده ما باشیم و صبایی‌ باشد، باید از الان به فکر آینده بود تا مشکلاتی که امسال در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با آن برخورد کردیم دیگر در آینده با آن مواجه نشویم.

دایی ابراز کرد: انتقادی که تیم حریف از نوع بازی ما در کار دفاعی کرد شاید به خاطر سنگینی باختی است که در این دیدار متحمل شدند، در هر حال شرایط حساس است اما واقعا ما به فکر بازی دفاعی نبودیم و هرگز به دنبال وقت‌کشی در این بازی نرفتیم.

وی با انتقاد شدید از نحوه قضاوت رضا کرمانشاهی داور مسابقه نیز بیان کرد: چند تا خطای بی‌مورد و پشت سر هم از تیم ما به نفع حریف گرفت، اما بازیکنان ما هر زمان که با خطا متوقف شدند داور اصلا خطا نگرفت و شاهکار آخر او هم اخراج بازیکن برزیلی تیم ما بود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم ابراز کرد: بازی بعدی ما با ملوان دیگر تیم انتهای جدول است و حالا با این اشتباه داور ما یکی از بهترین بازیکنان خود را که از ابتدای فصل بسیار خوب بازی کرده را در اختیار نداریم، هر چند مسعود حق‌جو آماده است و قطعاً به ما کمک می‌کند اما چرا باید این اتفاق بیافتد چون قطعا به تمام تیم‌ها لطمه می‌زند و ما یکی از بهترین‌های خود را برای بازی بعد از دست دادیم چون داور اشتباه کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا فصل آینده در قم و صبا می‌مانید، تصریح کرد: بحث این نیست که من دوست داشته باشم یا نداشته باشم بمانم، بلکه این باشگاه است که باید تکلیف مشخصی داشته باشد، امیدوارم این هفته که تکلیف مالک باشگاه صبا مشخص می‌شود تکلیف ما هم تعیین شود اگر ما را خواستند که هیچ، اگر هم نخواستند ما را حلال کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز