داداش زاده برسکوی سوم وزن -۷۳ کیلوگرم تکواندو کشور ایستاد

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۲:۰۹:۳۱
کد خبر: ۳۹۸۸۴۵
داداش زاده برسکوی سوم وزن -۷۳ کیلوگرم تکواندو کشور ایستاد
حسین داداش زاده تکواندو کار نوجوان قمی، مدال برنز رقابت های قهرمانی تکواندو کشور را تصاحب کرد و جواز حضور در مرحله اول انتخابی اردوی تیم ملی را بدست آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو، اولین روز از مسابقات آزاد قهرمانی کشور-انتخابی تیم ملی٬ روز جمعه 10 اردیبهشت ماه با پیکار هوگوپوشان اوزان های 45-٬ 55-٬ 73-برگزار و با معرفی نفرات برتر به اتمام رسید.

این جدال ها درحالی به میزبانی خانه تکواندو فدراسیون آغاز به کار کرده است که در اولین روز با موفقیت تکواندو کار نوجوان قمی درکسب یک عنوان سومی و مدال برنز همراه بوده است.

حسین داداش زاده تکواندو کار نوجوان آینده دار قمی در وزن 73- به نمایندگی از استان قم بروی شیاپ چانگ رفت و با موفقیتی که در کسب سکوی سوم و مدل برنز رقابت های قهرمانی تکواندو کشور به دست آورد جواز حضور در مرحله اول انتخابی اردوی تیم ملی کشورمان را نیز کسب کرد.

گفتنی است در وزن 45- حسین حسین زاده٬ محمد رسول عالمی٬ علی استهری٬ سید هادی کشوری و مهدی سلطانی تکواندوکاران اعزامی از سوی هیئت تکواندو استان قم به این رقابت هابودند که با واگذاری نتیجه پیکارهای خود از صعود به مراحل بالاتر بازماندند و همچنین در وزن 55- سید عباس جلالی و یونس طیبی با توجه با ارائه مبارزاتی قابل قبول نتوانستند جزء نفرات برتر باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز