معاون پزشکی قانونی قم خبرداد

افزایش تصادفات در دو ماه اول سال جاری

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۱:۲۶:۳۳
کد خبر: ۴۱۹۰۰۳
افزایش تصادفات در دو ماه اول سال جاری
طی دوماه فروردین واردیبهشت سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش مراجعات به پزشکی قانونی را شاهد بودیم که قسمتی از این افزایش مربوط به مصدومان تصادفات بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر فرزانه مهدی زاده معاون پزشکی وآزمایشگاهی پزشکی قانونی قم گفت: در دو ماه نخست سال جاری تعداد 6 هزار و 466 مورد مراجعه به ادارات پزشکی قانونی استان انجام شده که از این تعداد 131 مورد مربوط به معاینه اجساد و مابقی در حوزه معاینات سرپایی بوده است.

وی افزود: از تعداد 6 هزار و 335 مورد مراجعه انجام شده به واحد معاینات اداره در دو ماه نخست سال چاری، یک هزار و 488 مورد مربوط به معاینه و بررسی صدمات افراد در تصادفات بوده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 19 درصد افزایش را نشان می دهد.

دکتر مهدی زاده همچنین به آمار مراجعات دو ماهه نخست سال قبل اشاره کرد و افزود: مقایسه آمار مراجعات سرپایی در این مدت و مدت مشابه سال جاری حاکی از رشد 7 درصدی تعداد مراجعات به پزشکی قانونی قم  در سال 1395 است. بطوریکه این آمار از 5 هزار و 899 مورد در سال قبل به 6 هزار و 335 مورد در سال جاری رسیده است.

معاون مدیر کل پزشکی قانونی همچنین از افزایش آمار آسیب دیدگان حاصل از نزاع و درگیری نیز در دو ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه شال قبل خبر داد و اضافه کرد: یک هزار و 610 پرونده بررسی صدمات ناشی از درگیری مراجعان در فروردین واردیبهشت سال جاری در پزشکی قانونی قم تشکیل شده که حاکی از رشد 2 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز