در سالروز میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع)؛

پایگاه الکترونیکی «پیامبر مهربانی» موسسه دارالحدیث رونمایی می‌شود

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۳:۰۹:۱۳
کد خبر: ۴۱۹۱۲۵
پایگاه الکترونیکی «پیامبر مهربانی» موسسه دارالحدیث رونمایی می‌شود
حجت‌الاسلام‌والمسلمین صبوری گفت: پایگاه الکترونیکی «پیامبر مهربانی» اولین پایگاه انگلیسی‌زبان درباره شخصیت پیامبر اکرم (ص) در جهان شیعه است که در روز نیمه رمضان در موسسه دارالحدیث رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل صبوری، مدیر محتوایی سایت پیامبر مهربانی موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث امروز (29 خرداد) در نشست خبری مراسم رونمایی آثار ترویجی و بین المللی موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث که در موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث برگزار شد، عنوان کرد: پایگاه الکترونیکی «پیامبر مهربانی» با عنوان «prophetofkindness» به زبان انگلیسی حاصل تلاش برخی طلاب سطح عالی حوزه است که به همت موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث راه اندازی شده است.

مدیر محتوایی سایت پیامبر مهربانی اظهار داشت: هدف از ایجاد این سایت، ارتباط با مخاطبان انگلیسی زبان بود که دین مبین اسلام را می‌پذیرفتند، اما منبع جامعی برای دریافت معارف اسلامی و سیره نبوی نداشتند.

حجت الاسلام و المسلمین صبوری با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به جوانان غرب و مسائلی که پیرامون توهین به پیامبر اکرم (ص) پیش آمد، بیان کرد: ما برای معرفی معارف اسلامی و شخصیت پیامبر گرامی اسلام (ص) نیاز به منبعی داشتیم که افراد تازه مسلمان به وسیله آن، اسلام ناب را بپذیرند و با معارف اسلامی آشنا شوند.

وی با بیان این که پایگاه الکترونیکی «پیامبر مهربانی» اولین پایگاه الکترونیکی مربوط به شخصیت پیامبر اکرم (ص) در جهان شیعه است، گفت: پایگاه الکترونیکی http://www.prophetofkindness.com/en یک پایگاه مرجع مناسب برای معرفی شخصیت پیامبر گرامی اسلام (س) به جوانان غرب و مخاطبان غیرمسلمان انگلیسی زبان است.

مدیر محتوایی سایت پیامبر مهربانی افزود: در این سایت، هدف این است که هر مطلبی که با پیامبر مرتبط است، بر اساس مکتب اهل بیت (ع) در این سایت قرار بگیرد و مخاطب را از منابع دیگر بی نیاز کند.

حجت الاسلام و المسلمین صبوری تصریح کرد: شبهات و سوالات مربوط به پیامبر اکرم، اخباری که با حضرت مرتبط است، تاریخ و سیره پیامبر، قرآن کریم و ... از جمله بخش‌های این سایت است.

وی با بیان این که آمار بازدید از سایت بیش از تصور ما بود، عنوان کرد: برنامه ای که برای این سایت داریم، این است که در هر قسمت منبع کاملی از مطالبی که مرتبط با پیامبر اکرم است، قرار داده شود تا این سایت، یک پایگاه جامع برای مخاطبان باشد.

مدیر محتوایی سایت پیامبر مهربانی یادآور شد: در این سایت، بیش از 300 سوال و شبهه در خصوص پیامبر اکرم (ص) جمع آوری و به آنها پاسخ داده شده است.

حجت الاسلام و المسلمین صبوری تصریح کرد: ادبیات این سایت متناسب با مخاطب غربی و جوان غیرمسلمان است، همچنین از برکات این سایت، کتابی با عنوان «رسول رحمت» است که در صورت حمایت چاپ می‌شود.

وی تأکید کرد: ویژگی خاص این سایت قرار دادن اولویت به جوانان غیرمسلمان است،این سایت وارد اختلافات شیعه و سنی نشده است و تنها بر اساس مکتب اهل بیت (ع)، پیامبرگرامی اسلام معرفی شده است.

 مدیر محتوایی سایت پیامبر مهربانی در پایان یادآور شد: سایت انگلیسی «پیامبر مهربانی» در مراسم رونمایی از آثار ترویجی و بین المللی موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث که در روز سه شنبه (اول تیر)  مصادف با میلاد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود، رونمایی می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز