رئیس پلیس آگاهی قم خبر داد

انهدام باند سارقان منزل در قم

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۶:۴۰:۰۸
کد خبر: ۴۲۲۷۱۲
انهدام باند سارقان منزل در قم
رئیس پلیس آگاهی استان قم از انهدام باند سارقان منزل و کشف ۸ فقره سرقت در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرهنگ احمد کرمی با بیان اینکه نظارت بر رفتار مجرمین حرفه‌ای و سابقه‌دار یکی از موثرترین و کم هزینه‌ترین راه‌های کاهش جرائم در جامعه است، اظهار داشت: مأموران آگاهی استان از ابتدای سال جاری نسبت به کنترل یکی از سارقان حرفه‌ای استان که دارای ۱۳ فقره سابقه کیفری(سرقت) بود، اقدام کردند.

به گفته وی پس از چندین شبانه روز کنترل متهم، مشخص شد نامبرده با همدستی فردی دیگر که دارای ۱۱ فقره سابقه کیفری است در حال ارتکاب سرقت از منازل در شهرهای قم و محلات هستند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی استان دستور جلب متهمان صادر و اکیپ عملیاتی وارد عمل شد و با همکاری مأموران پلیس راه استان در محور اراک به قم هر دو نفر دستگیر شدند.

وی گفت: در بازرسی از این افراد آلات و ادوات مربوط به سرقت منزل و همچنین تعدادی اسکناس یک دلاری و بیش از ۳۰ عدد پوکه سیم کارت کشف شد.

کرمی افزود: در ادامه از طریق اقدامات فنی محل اختفای همدست متهمان ساکن محلات شناسایی و با اخذ نیابت قضائی نامبرده دستگیر و به قم منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: با اعتراف متهمان به ۸ فقره سرقت منزل دو مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شدند که نهایتاً با شناسایی محل‌های سرقت تحویل مرجع قضائی استان شدند.

نظر شما