آغاز رسمی تمرینات تیم فوتبال صبای قم در سرعین

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۰:۳۲:۳۷
کد خبر: ۴۲۸۳۴۳
آغاز رسمی تمرینات تیم فوتبال صبای قم در سرعین
تمرینات تیم فوتبال صبای قم در سرعین با حضور تمامی اعضای کادر فنی و بازیکنان صبا آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، تمرینات صبای قم به صورت رسمی با حضور بازیکنان فصل آینده در سرعین اردبیل آغاز شد و از امروز وارد مرحله جدیدی و جدی تری خواهد شد.

با نظر صمد مرفاوی سرمربی صبا، بازیکنانی که موفق به جلب نظر کادر فنی شده‌اند در اردوی سرعین اردبیل با ما حضور دارند و برگزاری این اردو به شناسایی ترکیب تیم برای بازی‌های پیش به کادر فنی کمک می‌کند.

دارابی سرپرست تیم فوتبال صبای قم در این خصوص گفت: صبا زمان زیادی برای انجام تمرینات و بدنسازی پیش فصل از دست داده است اما اردوی ۱۰ روزه در سرعین اردبیل کمکخوبی برای تیم است.

دارابی بیان داشت: کاروان صبا عصر جمعه به اردبیل رسید و در نخستین تمرین صبا ۱۹ بازیکن حضور داشتند و تمرین سبکی زیر نظر مرفاوی و الهامی انجام دادند و این تمرینات امروز ادامه پیدا خواهد کرد.

وی عنوان کرد: تمرینات صبا در اردبیل با اضافه شدن نفرات غایب تمرین امروز و همچنین حسین گنجیان، مرتضی کاشی، کریم بوستانی و مسعود مومنی که اعضای کادر فنی جدید هستند از امروز در ۲ نوبت صبح و عصر پیگیری خواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال صبا تصریح کرد: صبا در اردوی اردبیل یک یا ۲ بازی تدارکاتی برگزار می‌کند اما هنوز حریفان این تیم مشخص نیستند اما هدف تمام مجموعه تیم این است که صبا هر چه سریع‌تر به مرز آمادگی برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز