مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم خبر داد

اطفای ۲۳ حریق در استان قم طی ۷۲ ساعت گذشته

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۳:۱۰:۵۷
کد خبر: ۴۲۸۵۳۱
اطفای ۲۳ حریق در استان قم طی ۷۲ ساعت گذشته
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از انجام 56 عملیات در 72 ساعت گذشته خبر داد و اظهار کرد: در 72 ساعت گذشته 23 مورد حریق در استان قم رخ‌ داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عباس جعفری از انجام 56 عملیات در 72 ساعت گذشته خبر داد و اظهار کرد: در 72 ساعت گذشته 23 مورد حریق در استان قم رخ‌ داد که شامل آتش‌سوزی چهار منزل مسکونی، هشت انبار ضایعات، سه خودرو، دو درخت، دو پیک‌نیک، یک بانک، یک کابل برق، یک مغازه و یک قهوه‌خانه می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: شعله‌ور شدن پیک‌نیک در منزل مسکونی واقع در بلوار 15 خرداد، سبب حریق منزل و مصدوم شدن یک شهروند شد که با حضور عوامل آتش‌نشانی، حریق منزل مهار شده و مصدوم به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

وی ادامه داد: 31 مورد از عملیات‌های سه روز گذشته شامل عملیات‌های ایمن‌سازی و دو مورد آن شامل عملیات‌ نجات بود.

جعفری با اشاره به 31 عملیات ایمن‌سازی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در سه روز گذشته گفت: این عملیات‌ها شامل 10 مورد بازگشایی درب قفل شده، سه مورد قطع آژیر، چهار مورد نشت سوخت خودرو، پنج مورد بستن شیر آب، یک مورد صید مار و ... بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم انگشتر‌بری و واژگونی خودروی پراید را دو عملیات نجات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در سه روز گذشته عنوان کرد و افزود: واژگونی خودروی پراید در ابتدای خیابان گلستان به وقوع پیوست که با حضور به موقع تیم نجات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، پراید واژگون شده ایمن‌سازی شد و فرد مصدوم از درون خودرو خارج و به نیروهای‌ اورژانس تحویل داده شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز