سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان استان قم خبر داد

تجلیل از ۱۶ جوان نمونه استان قم در جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع)

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۰۹:۱۰:۵۲
کد خبر: ۴۲۹۹۶۹
تجلیل از ۱۶ جوان نمونه استان قم در جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع)
سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از تجلیل از 16 جوان نمونه استان قم در جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی پارسانیا با بیان مطلب فوق گفت: برگزاری ششمین جشنواره استانی حضرت علی‌اکبر (علیه السلام) مهمترین برنامه‌ای است که در مرداد ماه سال جاری پیش‌روی ما قرار دارد و تمام تلاش خود را برای برگزاری مطلوب این جشنواره به کار گرفته‌ایم.

وی با اشاره به آخرین مهلت ثبت‌نام جوانان موفق استان برای حضور در این جشنواره، بیان کرد: معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم پیگیر امور مرتبط با این جشنواره است و برای جوانان هم‌استانی تا روز پنجم مرداد ماه را به عنوان مهلت ثبت‌نام در نظر گرفته‌ایم.

پارسانیا خاطرنشان کرد: جوانان عزیز هم‌استانی می‌توانند با مراجعه به سایت امور جوانان استان قم به آدرس الکترونیکی www.javananeqom.ir نسبت به ثبت‌نام اولیه برای حضور در جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) اقدام کنند تا پس از بررسی اولیه به صورت حضوری به منظور ارائه مستندات و سوابق علمی پژوهشی و توانمندی‌های خود به معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم دعوت شوند.

وی در ادامه بیان کرد: با یاری خداوند بزرگ و همت و تلاشی که مجموعه‌ همکاران ما در این اداره کل و معاونت فرهنگی و امور جوانان انجام می‌دهند، این جشنواره با هدف معرفی  جوانان برتر استان و تجلیل از این عزیزان برنامه‌ریزی شده و در نیمه دوم مرداد ماه برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم ابراز کرد: جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) همزمان با ایام دهه کرامت برگزار خواهد شد و جوانان عزیزی که دارای توانمندی‌های خاص و برجسته‌ای در هر یک از  محورهای مد نظر این اداره کل دارند، می‌توانند نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند تا پس از ارزیابی نهایی مورد تجلیل قرار بگیرند.

وی با ادای احترام به جایگاه شهدای گرانقدر، تصریح کرد: در این جشنواره از شهید ویژه تجلیل و قدردانی صورت می‌گیرد، ضمن اینکه تجلیل از جوان فعال اجتماعی، جوان ایثارگر، جوان کارگر و صنعت‌گر، جوان کارآفرین و جوان نمونه سرپرست خانواده نیز انجام خواهد پذیرفت.

پارسانیا بیان کرد: جوان نمونه ورزشکار، جوان سرباز، جوان علمی و دانشگاهی، مدیر جوان، جوان فعال فرهنگی، هنری، جوان فعال در عرصه مطبوعات و اطلاع‌رسانی، جوان کشاورز و جوان روستایی، جوان طلبه و مبلغ، جوان دارای توانایی‌های خاص، جوان نمونه قرآنی و جوان فعال مسجدی و هیأت‌های مذهبی دیگر عزیزانی هستند که در این جشنواره مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی در پایان اظهار کرد: تجلیل از جوانان نمونه هم‌استانی در جشنواره جوان حضرت علی‌اکبر (ع) نیمه دوم مرداد با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و سایر مدیران استانی برگزار می‌شود و به زودی زمان و مکان دقیق برگزاری این جشنواره را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز