در رده‌های سنی مختلف صورت می‌گیرد

ایثار نماینده قم در لیگ‌های کاراته بانوان ایران

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۱:۵۰:۰۳
کد خبر: ۴۳۰۱۴۱
ایثار نماینده قم در لیگ‌های کاراته بانوان ایران
بانوان کاراته‌کای استان قم در رده‌های سنی مختلف به نمایندگی از باشگاه کاراته ایثار امسال در مسابقات لیگ‌های کاراته ایران به مصاف حریفان می‌روند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مسابقات لیگ‌های کاراته بانوان باشگاه‌های کشور در رده‌های سنی مختلف اعم از نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به زودی طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته برگزار می‌شود و نمایندگان قم نیز در آن به میدان خواهند رفت.

قم به واسطه فعالیت باشگاه‌های متعدد کاراته و همچنین وجود پرتعداد مربیان با دانش این رشته هر ساله نمایندگان متعددی را به مسابقات لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور در هر دو بخش کاتا و کومیته معرفی می‌کند و به واسطه استعدادهای خوبی که دارد همواره جزء مدعیان قهرمانی است.

در یک دهه اخیر کمتر سابقه داشته که مرحله نهایی رقابت‌های لیگ‌های رده‌های سنی پایه یا هفته‌های پایانی لیگ‌ رده سنی بزرگسالان کاراته باشگاه‌های کشور بدون حضور نمایندگان کاراته قم برگزار شود و عناوین بسیار ارزنده‌ای با درخشش ورزشکاران این رشته کسب شده است.

در چند سال اخیر نه تنها یک نماینده بلکه بارها اتفاق افتاده که دو یا سه نماینده کاراته قم در مرحله نهایی مسابقات باشگاه‌های کشور برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف حریفان رفته‌اند، اتفاقی که با حضور کاراته‌کاهای بومی و برخورداری آنها از دانش مربیان کاراته استان قم رخ داده است.

امسال نیز با توجه به مهلتی که سازمان لیگ فدراسیون کاراته در نظر گرفته است، ثبت‌نام از تیم‌های علاقمند به شرکت در رقابت‌های لیگ‌های رده‌های سنی مختلف کاراته باشگاه‌های کشور در هر دو بخش کاتا و کومیته آقایان و بانوان آغاز شده است و نمایندگان قم نیز ثبت‌نام برای حضور در این لیگ‌ها را انجام داده‌اند.

یکی از باشگاه‌هایی که از چند ماه قبل تصمیم به حضور قوی و با انگیزه در مسابقات لیگ‌های کاراته بانوان باشگاه‌های ایران گرفته بود، باشگاه کاراته پارسیس است که اخیراً در این مورد یک جابه‌جایی صورت گرفته و قرار است تیم کاراته ایثار به جای پارسیس وارد لیگ‌های کاراته بانوان ایران شود.

البته یک مانع بزرگ سد راه کاراته بانوان باشگاه ایثار قم به عنوان جایگزین پارسیس برای حضور در فصل جدید مسابقات کاراته دختران کشور در رده‌های مختلف شده و آن مشکلات مالی است که البته گریبانگیر سایر تیم‌ها در تمام رشته‌های ورزشی استان قم نیز هست.

استعدادهای کاراته استان قم در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان امسال در قالب باشگاه ایثار قصد حضور در لیگ‌های کاراته بانوان کشور را دارند، در حالی که لیگ کومیته نوجوانان با عنوان جوانه‌ها و جوانان با عنوان آینده‌سازان برگزار می‌شود و ایثاری‌ها در بخش کومیته قصد رویارویی با حریفان را دارند.

این در حالی است که حضور تیم کاتای رده سنی نوجوانان این باشگاه در لیگ کاتای جوانه‌های کشور به سبب مواجهه با مشکلات مالی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است و حتی ایثاری‌ها برای پرداخت مبالغ ورودی مسابقات لیگ که توسط فدراسیون کاراته دریافت می‌شود، با مشکلاتی مواجه هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز