مدیرکل بهزیستی استان قم خبر داد

ثبت ۱۱ هزار و ۶۰۰ ازدواج در استان قم

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۳:۳۲:۰۵
کد خبر: ۴۴۶۱۲۹
ثبت ۱۱ هزار و ۶۰۰ ازدواج در استان قم
مدیرکل بهزیستی استان قم با اشاره به ثبت 11 هزار و 600 ازدواج در استان قم گفت: باید برنامه مشخصی برای ارائه مهارت‌های زندگی به این افراد داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رضا سلیقه در نشست کارگروه زنان و خانواده استانداری قم که در دفتر جلسات معاونت سیاسی امنیتی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با تحقیقات انجام شده توسط بخش‌های مختلف علمی و فرهنگی علل طلاق در استان قم مشخص شده است اما اکنون سرعت اقدام و عمل در این حوزه مطلوب نیست به همین علت باید با نگاه به تهدیدها راهکارهای عملیاتی را به شیوه مطلوب دنبال کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرای باید نسبت به فعالیت‌های خود در راستای کاهش آمار طلاق مشارکت‌های لازم را داشته باشند، گفت: کیفیت و کمیت دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج و طلاق باید افزایش یابد و برنامه‌های مشاوره‌ای در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان قم خاطرنشان کرد: بعد از طلاق باید برنامه‌ریزی مشخصی برای کودکان و زنان داشته باشیم تا بتوانیم از این افراد حمایت کرده و از افزایش برخی ناهنجاری‌ها در جامعه جلوگیری کنیم؛ بر اساس برنامه ششم توسعه با اجرای برنامه‌های عملیاتی آمار طلاق باید 5 الی 10 درصد کاهش داشته باشد.

وی با اشاره به ثبت 11 هزار و 600 ازدواج در استان قم عنوان کرد: باید برنامه مشخصی برای ارائه مهارت‌های زندگی به این افراد داشته باشیم؛ مشاورانی که در زندگی مشترک خود موفق نبوده، نباید به مردم در ارتباط با طلاق مشاوره دهند زیرا این امر سبب بی‌هویتی و ترویج رفتار دوگانه در جامعه می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز