معاون شهردار قم مطرح کرد

تحقق ۸۰ درصد تامین منابع و درآمدهای شهرداری قم در نیمه نخست امسال

۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۹:۴۹:۰۱
کد خبر: ۴۶۷۲۷۳
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهردار قم گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری، شهرداری قم با تحقق 80 درصد تامین منابع و درآمدها عملکرد نسبتا موفقی در تحقق ردیف‌های درآمدی خود داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محسن رنجبر اظهار کرد: جلسات عملکرد 6 ماهه کنترل پروژه و بودجه شهرداری طی 12 جلسه با حضور معاونین، شهرداران و مدیران مربوطه برگزار شد.

وی افزود: شهرداری قم در 6 ماهه نخست سال جاری با تحقق 80 درصد تامین منابع و درآمدها عملکرد نسبتا موفقی در تحقق ردیف‌های درآمدی خود داشته است.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم اضافه کرد: در حوزه اجرای پروژه‌های عمرانی طبق برنامه تدوین شده، شهرداری تا پایان شهریور مکلف به اجرای 48 درصد از برنامه عملیاتی خود بوده که تا کنون 43 درصد از کل برنامه‌ها و پروژه‌های پیش بینی شده محقق شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا مناطق چهار، هشت، پنج، یک و هفت در صدر تحقق برنامه‌های تدوین شده خود در بین مناطق هشت‌گانه هستند.

رنجبر یادآور شد: در حوزه‌های ستادی نیز معاونت امور زیربنایی با تحقق 43 درصدی برنامه‌های سال 95 در صدر رتبه بندی مجموع 6 ماه شهرداری قرار گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز