شهردار منطقه یک قم خبر داد

تعریف ۴ پروژه کلان سرمایه‌گذاری در منطقه یک قم در ۶ ماه نخست سال

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۴:۲۴:۵۶
کد خبر: ۴۷۹۲۳۶
تعریف ۴ پروژه کلان سرمایه‌گذاری در منطقه یک قم در ۶ ماه نخست سال
شهردار منطقه یک قم گفت: منطقه یک در حوزه سرمایه‌گذاری در شهر پیشگام شده و تاکنون بیش از 4 مورد از پروژه‌های کلان سرمایه‌گذاری در ۶ ماه نخست سال جاری در این منطقه صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهدی اصفهانیان مقدم با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری و ایجاد درآمدهای پایدار از دغدغه‌های اصلی شهرداری است، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت بسیار بالای منطقه یک و وجود امکانات زیر بنایی توجه به حوزه سرمایه‌گذاری در این منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی به عنوان اصلی‌ترین محرک توسعه اقتصادی همواره از جایگاه بارزی در ایجاد ارزش افزوده و درآمدهای ملی و منطقه‌ای برخوردار است، افزود: حضور سرمایه‌گذاران در حوزه توسعه و عمران شهری بارقه امیدی است بر پیکره شهرداری‌ها تا بتوانند با استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی و تکنولوژی بخش خصوصی پاسخگوی نیازهای شهروندان باشند.

شهردار منطقه یک قم با اشاره به تاکیدات شهردار قم بر فراهم آوردن بستر مناسب برای ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به پروژه‌های شهری، تصریح کرد: منطقه یک در این امر پیشگام شده و تاکنون بیش از چهار مورد از پروژه‌های کلان سرمایه‌گذاری در ۶ ماهه نخست سال جاری در این منطقه صورت گرفته که این خود نشان از پتانسیل بالا و ظرفیت مناسب این منطقه دارد.

وی مهمترین مشوق سرمایه‌گذاری در شهر قم را وجود سراسر پر خیر و برکت حرم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران عنوان کرد و گفت: در سطح منطقه یک فرصت‌های سرمایه‌گذاری متعددی وجود دارد که می‌توان به بلوار معنوی پیامبر اعظم(ص) و بلوار شهید روحانی اشاره کردکه با راهکارهای علمی و نوین  به درآمدهای پایدار برای اداره و خدمات‌رسانی هر چه بهتر به شهروندان و زائرین تبدیل می‌شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز