معاون شهردار قم:

پروژه‌های نیمه تمام شهر قم تا پایان سال تکمیل می‌شود

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۰۹:۳۷:۵۱
کد خبر: ۴۷۹۸۹۸
پروژه‌های نیمه تمام شهر قم تا پایان سال تکمیل می‌شود
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم گفت: در سال جاری بسیاری از پروژه‌های ناتمام به اتمام رسیده و بخشی دیگر نیز بر اساس تعهدات تکمیل و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علیرضا قاری قرآن در جمع خبرنگاران از بهبود وضعیت پروژه‌های عمرانی شهر قم خبر داد و اظهار داشت: در سال جاری بسیاری از پروژه های ناتمام به اتمام رسیده و بخشی دیگر نیز بر اساس تعهدات تکمیل و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در راستای حل مشکلات و موانع توافق و تعامل با پیمانکار پروژه روگذر 15 خرداد از بهره برداری و بازگشایی این روگذر طی دو ماه آینده خبر داد.

وی پیشرفت پروژه سه سطحه 15 خرداد را نامناسب دانست و گفت: روند این پروژه چشمگیر نیست اما خوشبختانه معارضات به طور کامل برطرف شده است.

قاری قرآن با بیان اینکه حدود 25 درصد از پروژه سه سطحه 15 خرداد باقی مانده است خاطرنشان کرد: بر اساس توافقات به عمل آمده شهرداری عهده دار تکمیل مابقی پروژه است که تلاش می کنیم تا پایان سال به پایان برسد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم با بیان اینکه در کنار پروژه های ناتمام پروژه های جدیدی نیز تعریف شده است عنوان کرد: از آنجا که بسیاری از پروژه های ناتمام رو به اتمام است که تکمیل و تحویل پروژه بلوار کریمی از میدان نماز تا زیرگذر پیامبر اعظم و اتصال آن به بلوار کبیری تا دو ماه آینده از جمله ایت پروژه ها است.

به گفته وی پس از تکمیل فاز دوم بلوار آیت‌الله بروجردی از میدان نماز تا شهر قدس، عملیات اجرایی رمپ و لوپ تونل غدیر آغاز خواهد شد که بر اساس آن عبور و مرور از تونل غدیر به پیامبر اعظم تسهیل می شود.

قاری قرآن با بیان اینکه با اجرای این پروژه تراکم اطراف حرم مطهر در ایام نوروز بهبود می یابد اظهار داشت: تکمیل روگذر پروژه شهدای مدافع حرم و پل میثم نیز از دیگر پروژه های رو به اتمام شهر هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز