مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد

۵۲۵ نیرو جذب دانشگاه علوم پزشکی قم می شوند

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۴:۴۹:۱۸
کد خبر: ۴۸۰۱۶۹
۵۲۵ نیرو جذب دانشگاه علوم پزشکی قم می شوند
مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قم از جذب 525 نفر نیروی پزشک، پرستار و کارشناس در دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، غلامحسین حیدری با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی گفت: این آزمان 21 آبان ماه از طریق سازمان سنجش برگزار می شود که برای استان قم 525 مجوز استخدامی کسب شده است.

وی عنوان داشت: از این تعداد مجوز استخدامی، 311 نفر پرستار، 20 ماما، 16 نفر کارشناس اتاق عمل، 13 نفر کارشناس هوش بری، سه نفر کارشناس آزمایشگاه، یک نفر کارشناس بهداشت حرفه ای، سه نفر کارشناس تغذیه، شش نفر کارشناس رادیولوژی، یک نفر کارشناس روانشناسی، یک نفر کارشناس کاردرمانی و.... خواهند بود.

مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: همچنین سه نفر پزشک عمومی که صرفا برای اورژانس 115 قم هستند جذب می شوند و از سوی دیگر 31 نفر کارشناس فوریت های پزشکی و 47 نفر کاردان فوریت های پزشکی خواهند بود.

حیدری تصریح کرد: در این زمینه همچنین شش نفر به عنوان اوپراتور بی سیم اورژانس 115،  دو نفر به عنوان کارشناس ارتباط رادیویی و 10 نفر هم به عنوان کارشناس دیسپیچ اورژانس انتخاب خواهند شد.

وی افزود: بعد از اعلام برگزاری آزمون و اعلام نتایج، مصاحبه و کار عملی برگزار خواهد شد تا بتوانیم آنها را جذب و به کادر دانشگاه اضافه کنیم.

مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: در خصوص پرستاران نیز اغلب افرادی که جذب می شوند بیشتر در بیمارستان های در حال احداث از جمله شهدای نیروگاه و فرقانی فعالیت خواهند کرد.

حیدری گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته اخذ مجوز برای جذب 70 نیرو در بخش های ویژه بیمارستانی از جمله ICU، NICU و.... است که پذیرش خواهند شد و پنج نفر نیز مخصوص تخت های LDR هستند.

وی با اشاره به افزایش پایگاه های اورژانس در دولت یازدهم بعد از اجرای طرح تحول گفت: این پایگاه ها به صورت گسترده ای رشد یافته که نیاز اساسی قم است و به همین منظور 97 نفر نیز نیرو جذب مرکز فوریت های پزشکی استان قم خواهند شد.

 

 

نظر شما