معاون دانشگاه علوم پزشکی استان قم خبر داد

ارائه مجوز موقت فعالیت شبانه‌روزی به داروخانه‌ها در ایام اربعین

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۰۹:۳۸:۳۷
کد خبر: ۴۸۲۸۱۲
ارائه مجوز موقت فعالیت شبانه‌روزی به داروخانه‌ها در ایام اربعین
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان قم از ارائه مجوز موقت فعالیت شبانه‌روزی به داروخانه‌های هسته مرکزی قم در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، جلسه کارگروه بهداشت و درمان استان قم با حضور اعضا، در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، سید محمد میلانی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم در سخنانی با بیان اینکه پیش‌بینی برای تامین اقلام دارویی طی ایام اربعین در سطح استان صورت گرفته است اظهار کرد: انبارهای موجود و مراکز درمانی، به میزان کافی دارو ذخیره کرده‌اند و در تعطیلات پیش‌رو، مشکلی از این بابت نخواهیم داشت.

وی افزود: آزمایشگاه کنترل کیفیت معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم طی روزهای آینده فعال بوده و نوبت‌های ویژه برای انجام آزمایش‌ها در نظر گرفته شده است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان قم با بیان اینکه داروخانه‌های سطح استان نیز در این روزها به فعالیت خود ادامه می‌دهند گفت: یکی از مهمترین مراکزی که بیماران به ویژه در روزهای تعطیل برای تهیه اقلام دارویی به آنجا مراجعه می‌کنند، داروخانه‌های شبانه‌روزی هستند به همین دلیل این مراکز در ایام اربعین با قوت به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: در هسته مرکزی شهر قم نیز تعدادی از داروخانه‌های موجود، مجوز موقت فعالیت شبانه‌روزی دریافت می‌کنند تا در روزهای تعطیل پیش‌رو که حجم گسترده‌ای از مسافران و زائران به شهر مقدس قم مشرف می‌شوند، کمبودی مشاهده نشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز