مهلت ۲ ماهه معاون عمرانی استاندار به شهرداری

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۳:۳۷:۲۲
کد خبر: ۵۱۰۴۶۶
مهلت ۲ ماهه معاون عمرانی استاندار به شهرداری
معاون امور عمرانی استاندار قم، به شهرداری قم 2 ماه مهلت داد نسبت به ساماندهی تقاطع خیابان زاویه اقدام نمایند که در صورت عدم حصول رضایت مردم حفاظ‌های طرح BRT در بلوار شهید دل آذر جمع آوری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محسن بهشتی در ششمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان با اشاره به گذشت 3 سال از زمان اجرای طرح BRT در برخی از خیابانهای قم اظهارکرد: با اجرای این طرح رفتار مردم و رانندگان تغییر کرده اما با گذشت 3 سال هنوز در برخی نقاط رضایت مردم حاصل نشده است.

وی با تأکید بر این نکته که کسی مخالف BRT نیست و سیاست دولت تدبیر و امید و مدیریت عالی استان نیز گسترش و توسعه حمل و نقل عمومی است گفت: اما باید در اجرای طرحها، بین رضایت اکثریت و اقلیت مردم باید رضایت‌مندی اکثریت آنان تأمین شود.

معاون امور عمرانی استاندار وقوع تصادفات دلخراش در مقطع مقابل زایشگاه ایزدی تا تقاطع خیابان زاویه پس از اجرای طرح را یادآور شد و بیان کرد: این تصادف ها منجر به ایجاد عارضه دائمی برای مردم شده و بیشتر خانواده‌ها و مردم نگران هستند.

وی به شهرداری قم 2 ماه مهلت داد نسبت به ساماندهی این مقطع اقدام نمایند که در صورت عدم حصول رضایت مردم حفاظ‌های طرح BRT در بلوار شهید دل آذر جمع آوری خواهد شد.

بهشتی در بخش دیگری از سخنان خود از تصویب گزینه عبور قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان از داخل شهر قم به صورت زیرگذر خبر داد و گفت: نظر مدیریت استان بر این است که اگر این قطار از محدوده شهری بخواهد عبور کند باید به صورت زیرگذر اجرا شود و طبق توافق استان با وزارت راه و شهرسازی محل ایستگاه قطار پرسرعت در ایستگاه مرکزی راه آهن قم خواهد بود.

وی افزود: ایستگاه مرکزی راه‌آهن قم نیز با ساماندهی وگشایش از سمت غربی، دسترسی ساکنین مناطق 2 و 6  شهری به این ایستگاه را تسهیل خواهد کرد.

خاطر نشان می‌شود در این جلسه طرح کنترل موتورسیکلت سواران، کنترل آلودگی هوای کلانشهرها، سامانه یکپارچه معاینه فنی و احداث جایگاههای بنزین کوچک سوخت رسان مورد بررسی قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز