مسؤل کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات قم:

ارائه گواهی عدم سوء پیشینه توسط داوطلبان انتخابات شوراها در قم الزامی است

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۱:۲۵:۲۸
کد خبر: ۵۲۴۹۶۷
ارائه گواهی عدم سوء پیشینه توسط داوطلبان انتخابات شوراها در قم الزامی است
مسؤل کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قم از الزامی بودن ارائه گواهی عدم سوء پیشینه توسط داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان خبر داد و گفت: تمامی داوطلبان این انتخابات باید در هنگام ثبت نام، این گواهی را همراه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید رضا طباطبایی در گفت و گویی اظهار کرد: بر اساس اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور و به استناد تبصره 3 ماده 26 قانون انتخابات شوراها، ارائه گواهی عدم سوءپیشینه از سوی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در هنگام ثبت نام الزامی است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم با اشاره به این که از تاریخ صدور گواهی عدم سوء پیشینه در زمان ثبت نام نباید بیش از سه ماه گذشته باشد، زمان بر بودن فرایند اخذ گواهی مذکور را یادآور شد و گفت: برای تسریع در کار، افرادی که قصد ثبت‌نام در انتخابات پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها را دارند، باید از هم اکنون با مراجعه به دفاتر «پلیس+10» موجود در سطح استان، نسبت به دریافت گواهی مذکور اقدام نمایند.

ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند امسال همزمان با سراسر کشور در استان قم آغاز شده و تا 6 فروردین 1396 ادامه خواهد داشت.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت ماه سال آینده در سراسر کشور برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز