استاندار قم:

توانمندی مهندسان ایرانی مسیر عمران و آبادانی کشور را هموار کرد

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۱:۲۹:۲۵
کد خبر: ۵۲۴۹۶۹
توانمندی مهندسان ایرانی مسیر عمران و آبادانی کشور را هموار کرد
استاندار قم در پیامی به مناسبت روز مهندس اعلام کرد: توانمندی و هوش متخصصان و مهندسان ایرانی در شرایط سخت به یاری سازندگی کشور آمد و مسیر عمران و آبادانی را در عرصه های مختلف هموار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در پیام سید مهدی صادقی آمده است: روز مهندس در حقیقت روز گرامیداشت خرد، اندیشه، توانمندی و ابتکار ایرانیان در طول تاریخ است که در راس این هرم بزرگ، شخصیتی کم نظیر همچون خواجه نصیر الدین طوسی، این دانشمند پرآوازه ایرانی قرار دارد که زادروز این حکیم فرزانه به نام روز مهندس نامگذاری شده است.

پیام ادامه یافته است: امروز جوانان میهن اسلامی ما در رشته های مختلف علمی به خصوص در رشته های فنی و مهندسی از توانمندی های علمی و اجرایی بسیار بالایی برخوردار بوده و طرح های عظیمی را در طی سال های پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در اقصی نقاط کشور طراحی و اجرا کرده اند.

پیام حاکی است: در مقاطع مختلف به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین در سال هایی که ایران اسلامی درگیر تحریم های ظالمانه ایادی استکبار بوده است، این توانمندی و هوش متخصصان و مهندسان این مرز و بوم بوده که در این شرایط سخت به یاری سازندگی کشور آمده و برغم همه محدودیت ها مسیر را برای عمران و آبادی در عرصه های مختلف هموار کرده است.

استاندار قم در این پیام، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تلاش گران عرصه مهندسی کشور، این روز پرافتخار را به همه مهندسان متعهد ایران اسلامی به ویژه خانواده بزرگ سازمان نظام مهندسی ساختمان قم و جامعه مهندسی استان، تبریک گفته و توفیقات روزافزون این قشر پرتوان را در کمک به توسعه و پیشرفت کشور از درگاه خداوند متعال خواستار شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز