مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم:

ظرفیت برق شهرک‌های صنعتی قم ۱۰۰ درصد افزایش یافت

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۴:۲۱:۳۹
کد خبر: ۵۵۴۴۲۲
ظرفیت برق شهرک‌های صنعتی قم ۱۰۰ درصد افزایش یافت
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از افزایش 100 درصدی ظرفیت برق شهرک‌های صنعتی استان در سه سال اخیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم  امیر طیبی‌نژاد در حاشیه بازدید از پروژه‌های زیرساختی شهرک‌های صنعتی قم اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته و حمایت مدیران دستگاه‌های استان قم شاهد افزایش 100 درصدی ظرفیت برق مورد نیاز شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان طی سه سال گذشته بودیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای فعالیت شهرک‌های صنعتی در استان تا سال 91 به مدت 15 سال 140 مگاوات برق تأمین شده بود افزود: از سال 92 تا امروز 141 مگاوات برق برای واحدهای صنعتی قم تأمین شده که نشان می‌دهد در طول تنها چهار سال میزان موجودی برق شهرک‌های صنعتی استان 100 درصد افزایش یافته است.

طیبی نژاد با تقدیر از مدیران و دستگاه‌های خدمت رسان به خانواده صنعت استان قم یادآور شد: این موفقیت درحالی بدست آمده که این شرکت از نظر بودجه و اعتبارات در محدودیت قرار دارد و کلیه هزینه کردها از منابع داخلی آن است.

وی میزان برق تأمین شده شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قم را بالغ بر 281 مگاوات اعلام کرد و بیان داشت: در حال حاضر در این بخش مشکل خاصی نداریم و آماده پذیرش سرمایه گذاران جدید در سطح شهرک‌های صنعتی بخصوص شهرک صنعتی محمودآباد هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم اضافه کرد: خوشبختانه با تلاش‌ها و حمایت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین برنامه‌های راهبردی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران خدمات و طرح‌های بزرگی در حمایت از تولید کشور و تأمین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی اجرایی شده است که بخشی به اطلاع عموم رسیده و بخشی از دستاوردها نیز اعلام خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز