رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان قم خبر داد

تأیید صلاحیت ۳۴ نامزد رد صلاحیت شده در هیأت عالی نظارت قم

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۴:۲۴:۴۲
کد خبر: ۵۵۴۴۲۷
تأیید صلاحیت ۳۴ نامزد رد صلاحیت شده در هیأت عالی نظارت قم
رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای قم گفت: صلاحیت 34 نامزد رد صلاحیت شده در هیأت‌های اجرایی و نظارت شهر قم در هیأت عالی نظارت تأیید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم به نقل از روابط عمومی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای قم، احمد امیرآبادی فراهانی بابیان اینکه روند بررسی اعتراض‌های نامزدهای رد صلاحیت شده در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاهای قم در حال انجام است، اظهار کرد: در شهر قم در مجموع 67 پرونده اعتراضی نامزدها که در هیأت‌های اجرایی و نظارت رده صلاحیت شده بودند به هیأت عالی نظارت رسیده است که در بررسی‌های اولیه همه این پرونده‌ها بررسی‌شده‌اند اما تا امروز 34 پرونده تأیید و یک پرونده رد شده است.

وی افزود: اسامی این افراد به فرمانداری ابلاغ ‌شده است و از طریق فرمانداری به نامزدها اعلام خواهد شد.

امیرآبادی به پرونده‌های باقیمانده اشاره کرد و گفت: مابقی پرونده‌ها نیز در زمان قانونی بررسی و به فرمانداری ابلاغ خواهد شد.

وی ضرورت رعایت قانون در مدت‌ زمان تبلیغات را یادآور شد و بیان کرد: انتظار می‌رود نامزدها و طرفداران آن‌ها در زمان قانونی تعیین‌شده برای تبلیغات ضوابط قانونی را رعایت کنند تا ان‌شاءالله انتخاباتی باشکوه و پرشور داشته باشیم.

 

نظر شما