مدیرعامل آبفای استان در جلسه شورای حفاظت از منابع آب؛

راهی جز اجرای شبکه فاضلاب در پردیسان نداریم

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۴:۱۸:۲۱
کد خبر: ۵۶۹۵۹۷
راهی جز اجرای شبکه فاضلاب در پردیسان نداریم
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: سیاست‌های منسجم استان را در خصوص اجرای شبکه فاضلاب در شهر دنبال می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر علی جان صادق پور در پانزدهمین جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان که به ریاست استاندار قم برگزار شد، با بیان اینکه در حال حاضر سالانه حدود 110 میلیون مترمکعب آب وارد شهر قم می‌شود گفت: 21 میلیون مترمکعب از آبی که وارد شهر قم می‌شود توسط شبکه فاضلاب جمع‌آوری می‌شود که با توجه به میزان ورود آب به قم، میزان ورود آب به سفره‌های زیرزمینی شهر بیش از برداشت است.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به لزوم اولویت‌بندی اجرای شبکه فاضلاب در شهر قم خاطرنشان کرد: امروز اجرای شبکه فاضلاب تنها در مناطقی از شهر که مطالبات اجتماعی، تأکیدات استان و ضرورت‌های زیست‌محیطی وجود دارد در دستور کار قرار گرفته است. 

وی ضرورت اجرای شبکه فاضلاب در شهرک قدس و پردیسان را مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به جنس خاک این مناطق، امکان ایجاد چاه جذبی وجود ندارد و برای مردم مشکلاتی به وجود آورده است و راهی جز اجرای شبکه فاضلاب در این مناطق نداریم.

دکتر صادق پور با بیان اینکه اجرای شبکه فاضلاب در مناطق دو، سه و شش شهری نیز درخواست اکید استان بوده است، تصریح کرد: باید هر چه زودتر با انجام مطالعات مربوطه، اولویت‌های اجرای شبکه فاضلاب در شهر به شرکت آب و فاضلاب اعلام شود تا با برنامه‌ریزی لازم، سیاست‌های منسجم استان را در این زمینه پیگیری کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز