معاون شهرداری قم خبر داد

قم در مسیر مترو/تکمیل سازه ایستگاه‌های فاز A مترو قم تا پایان سال

۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۱۰:۵۹:۱۷
کد خبر: ۵۷۱۳۰۲
قم در مسیر مترو/تکمیل سازه ایستگاه‌های فاز A مترو قم تا پایان سال
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم گفت: به منظور توسعه و تکمیل مترو قم، سازه ایتسگاه های فاز A تا پایان سال 96 تکمیل می شود.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علیرضا قاری قرآن با اشاره به وضعیت تکمیل ایستگاه‌های فاز نخست مترو قم، اظهار کرد: طبق برنامه در فاز نخست مترو خط اول 6 ایستگاه قرار دارد که سعی داریم بخشی از آنها را در زمان بهره‌برداری در اختیار قرار داده و به مرور مابقی را تکمیل کنیم.

معاون شهردار قم با بیان اینکه در حال حاضر عملیات عمرانی در تمام ایستگاه‌های فاز نخست فعال است، افزود: در میدان شهید مطهری عملیات عمرانی در منفی یک به پایان رسیده و پیمانکار در حال تکمیل تراز منفی دو و ورود به تراز منفی سه است.

قاری قرآن با تاکید بر اینکه در ایستگاه شهرک کامکار نیز از کف سگمنت‌ها کار شده و سکوها در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: ظرف هشت ماه آینده اسکلت این دو ایستگاه که ابتدا و انتهای فاز نخست خط A هستند تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به پیچیدگی‌های موجود در روند اجرای ایستگاه‌های دیگر فاز نخست مترو، گفت: چهار ایستگاه دیگر از نظر فنی پیچیده است و طبق زمان‌بندی پیش می‌روند.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با بیان اینکه روند اجرایی ایستگاه‌های مترو طبق برنامه پیش رفته است، افزود: به جز یک مورد همه ایستگاه‌ها فعال است و کار پیش می‌رود و تا پایان سال 96 و اواسط 97 کار ساختمانی ایستگاه‌ها به اتمام خواهد رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز