قدردانی استاندار از حضور حماسی مردم قم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۰۸:۵۵:۳۱
کد خبر: ۶۷۶۰۵۰
قدردانی استاندار از حضور حماسی مردم قم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن
استاندار قم با صدور پیامی از حضور حماسی مردم قم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، متن پیام تشکر استاندار قم از حضور حماسی مردم قم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به این شرح است:

"بسمه تعالی"

بار دیگر گام های استوار، همت سترگ، عزم راسخ و قلب‌های مملو از شور و شوق ایرانیان، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را به تجلی گاه حماسه شورانگیز حضور و آوردگاه باشکوه عزت و عظمت تبدیل کرد.

حضور حماسی و وحدت آفرین اقشار مختلف مردم قدرشناس ایران اسلامی در راهیپمایی بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اقیانوس عظیمی از ایمان، اتحاد، همبستگی و پیوند دوباره ملت با نظام و آرمان های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت.

روزی که مردم مؤمن و انقلابی قم نیز همگام با ملت ایران به صحنه آمدند و با خلق حماسه ای ماندگار، طراوت و تازگی دوباره ای به حیات پربرکت انقلاب اسلامی بخشیدند.

اینجانب ضمن تبریک این حماسه بزرگ، صمیمانه از همراهی و حضور پرشور، آگاهانه و باصلابت مردم استان قم در راهپیمایی وحدت بخش یوم الله 22 بهمن به ویژه علما و مراجع معظم تقلید که در خلق این حماسه انقلابی سهیم بودند تشکر و قدردانی نموده، امیدوارم توفیق الهی کمک و یار و دعای حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحناله الفداء) پشتیبان این ملت و انقلاب اسلامی باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز