افزایش ۲ برابری استقبال مردم از اکران فیلم های جشنواره فجر در قم

۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۲:۳۷:۵۱
کد خبر: ۶۷۶۲۳۴
افزایش ۲ برابری استقبال مردم از اکران فیلم های جشنواره فجر در قم
دبیر چهارمین جشنواره فیلم فجر در استان قم با اشاره به افزایش بیش از 2 برابری استقبال هنردوستان قم از فیلم های جشنواره فجر نسبت به سال گذشته گفت: در مدت 9 روز اکران فیلم های سی و ششمین جشنواره فجر در استان، بیش از 10 هزار تن این فیلم ها را تماشا کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمدکاظم رضوانی در این خصوص گفت: سال گذشته تنها چهار هزار و 500 تن از اکران های عمومی فیلم های جشنواره فجر در قم استقبال کردند که این رقم با رشد چشمگیر بیش از صد درصدی در سال جاری افزایش یافت.

وی دسته بندی فیلم ها را از جمله ویژگی های این دوره جشنواره فیلم فجر دانست و ادامه داد: در سال های گذشته فیلم های بخش اصلی جشنواره در استان ها اکران نمی شد اما امسال با تغییر این روند و اکران فیلم های بخش اصلی در استان ها، موجب افزایش بازدیدکنندگان شد.

رضوانی، افزایش سهم مردم از بلیط فیلم های اکران شده را از جمله دیگر ویژگی های این جشنواره برشمرد و گفت: برخلاف سال های قبل، 80 درصد سهمیه بلیط های فیلم های اکران شده به مردم اختصاص یافت که امکان خرید اینترنتی این بلیط ها از جمله امتیازهای جشنواره امسال نسبت به سال گذشته بوده است.

وی گفت: 12 فیلم سینمایی و پنج فیلم ویژه کودک و نوجوان در 42 سانس در 2 نوبت صبح و عصر از چهاردهم تا 22 بهمن در قم اکران شد.

وی از پخش 6 سانس از فیلم های دسته سیمرغ 1 جشنواره فیلم فجر در سینماهای آیه و ونوس قم خبر داد و گفت: ظرفیت رسمی سینماهای در نظر گرفته شده برای اکران فیلم های جشنواره فجر 350 صندلی بود که با افزودن 50 صندلی، ظرفیت این سینماها به 400 صندلی در هر سانس افزایش یافت.

دبیر چهارمین جشنواره فیلم فجر در استان قم با بیان این که تمام ظرفیت این سینماها برای اکران فیلم ها به طور کامل تکمیل می شد افزود: فیلم های ویژه کودک و نوجوان به مدت پنج روز از شنبه 14 بهمن تا چهارشنبه 18 بهمن در 10 سانس و اکران عمومی به مدت 9 روز از شنبه 14 بهمن تا 22 بهمن در 32 سانس به روی پرده رفت.

رضوانی افزود: با نظرسنجی های صورت گرفته، فیلم لاتاری با بیشترین استقبال از طرف مخاطبان قمی مواجه شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز