معاون سازمان اوقاف و امور خیریه کشور:

۳۵۰۰ مبلغ در ایام فاطمیه و نوروز به سراسر کشور اعزام می‌شوند

۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۰:۱۳:۵۹
کد خبر: ۶۷۶۵۸۱
۳۵۰۰ مبلغ در ایام فاطمیه و نوروز به سراسر کشور اعزام می‌شوند
معاون سازمان اوقاف و امور خیریه بابیان اینکه تاکنون در عرصه‌های مختلف تبلیغی اقدامات مطلوبی انجام شده است، گفت: هزار و 500 مبلغ از قم و دو هزار مبلغ از سراسر کشور در ایام فاطمیه و نوروز به تبلیغ دین مبین اسلام خواهند پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمد شرفخانی در آیین غبارروبی جمعی از مبلغان سازمان اوقاف و امور خیریه که در شبستان حضرت نجمه خاتون سلام‌الله علیها برگزار شد، راهپیمایی 22 بهمن را تماشایی خواند و اظهار کرد: راهپیمایی بی‌نظیر مردم ایران در 22 بهمن، دشمنان را مأیوس کرد.

وی اضافه کرد: مبلغان تمام موفقیت‌های خود را مدیون خانواده‌های خود هستند چراکه این افراد در دامن پدر و مادری باایمان تربیت‌شده و اکنون نیز با همسران و فرزندانی باتقوا زندگی می‌کنند و‌ اعضای خانواده مبلغان دور بودن از مبلغ خود را تحمل کرده و در ثواب تبلیغ آن‌ها شریک هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه بابیان اینکه تاکنون در عرصه‌های مختلف تبلیغی اقدامات مطلوبی انجام شده است، تصریح کرد: هزار و 500 مبلغ از قم و دو هزار مبلغ از نقاط مختلف سراسر کشور در ایام فاطمیه و نوروز به تبلیغ دین مبین اسلام خواهند پرداخت.

 

نظر شما