افزایش پارکینگ های اطراف مسجد مقدس جمکران در نیمه شعبان

۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۰۸:۴۱:۵۸
کد خبر: ۶۹۷۲۸۴
افزایش پارکینگ های اطراف مسجد مقدس جمکران در نیمه شعبان
رئیس پلیس راهور استان گفت: امسال با توجه به پیش بینی خیل عظیم مسافران و زائران به پارکینگ های اطراف مسجد مقدس جمکران افزوده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرهنگ احمد پوربافرانی ضمن تاکید به برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم نیمه شعبان در قم، گفت: در این رابطه جلسات و کمیته های فرعی در استانداری قم و با حضور استاندار، تولیت مسجد مقدس جمکران و معاونان اجرایی مسجد مقدس و همچنین پلیس استان تشکیل شده است.

وی با اشاره به تمهیدات پلیس راهور استان قم، تصریح کرد: برای برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم به صورت میدانی به همراه مسئولان شهرداری از وضعیت موجود در اطراف مسجد مقدس جمکران بازدید و امسال با توجه به پیش بینی خیل عظیم مسافران و زائران به پارکینگ های اطراف مسجد مقدس جمکران افزوده خواهد شد.

سرهنگ پوربافرانی تاکید کرد: امسال در مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران کمترین محدودیت را اعمال خواهیم کرد تا مشکل چندانی از لحاظ تردد زائران بوجود نیاید.

تصادف خسارتی مستند سازی و مسیر باز شود

رئیس پلیس راهور استان قم با بیان اینکه رانندگان در حادثه رانندگی خسارتی، برای جلوگیری از راهبندان می توانند از صحنه تصادف برای ارائه به کارشناس پلیس راهور مستندسازی و مسیر تردد مردم را باز کنند، عنوان کرد: بر اساس آئین نامه راهنمایی و رانندگی در تصادفات خسارتی که صرفاً به خودروها خسارت مالی وارد شده، رانندگان می توانند قبل از رسیدن کارشناس پلیس راهور برای جلوگیری از بروز ترافیک و راهبندان نسبت به انتقال خودرو به حاشیه معابر اقدام و در غیر این صورت پلیس می تواند طرفین را مبلغ پانصد هزار ریال جریمه کند.

وی ادامه داد: رانندگان صحنه ی تصادفات خسارتی را علامت گذاری و با مستندسازی برای ارائه به پلیس راهور، مسیر را برای تردد سایر خودروها باز کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز