علاقمندان برای خادمی حرم مطهر حضرت معصومه(س) جذب می شوند

۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۴۶:۰۵
کد خبر: ۷۲۷۸۷۱
علاقمندان برای خادمی حرم مطهر حضرت معصومه(س) جذب می شوند
معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: فراخوان جذب خادمان افتخاری خواهر و برادر در 17 رده شغلی برای حرم حضرت معصومه(س) در ایام دهه کرامت اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین صفر فلاحی با اشاره به سابقه دهه کرامت اظهار کرد: این دهه از دو دهه پیش به عنوان یک دهه شاد در آستان مقدس حضرت معصومه(س) مطرح شد، اهل بیت(ع) بزرگ ترین منادیان کرامت انسانی هستند و دهه کرامت اکنون به عنوان یک دهه فرهنگی در کشور شناخته می‌شود.

وی ادامه داد: تمام ظرفیت‌های آستان مقدس حضرت معصومه(س) در دهه کرامت برای اجرایی شدن برنامه‌های این دهه در خدمت زائرین و مجاورین کریمه اهل بیت(س) خواهد بود و در این ایام شاهد خدمت رسانی 13 هزار نیروی انسانی در شیفت های چهارگانه به زائرین حضرت معصومه(س) خواهیم بود.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) به طرح فراخوان جذب خادمان افتخاری برای حرم حضرت معصومه(س) اشاره کرد و گفت: فراخوان جذب خادمان افتخاری خواهر و برادر در 17 رده شغلی برای حرم حضرت معصومه(س) در ایام دهه کرامت داده خواهد شد که علاقه مندان می توانند به پایگاه اطلاع رسانی حرم مطهر مراجعه کنند.

نظر شما