حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی:

مهمترین پشتوانه انقلاب مساجد است/ چله سرو حرکتی مناسب برای درک جایگاه مساجد است

۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۱۱:۵۰
کد خبر: ۷۲۸۷۳۰
مهمترین پشتوانه انقلاب مساجد است/ چله سرو حرکتی مناسب برای درک جایگاه مساجد است
یادگار امام راحل با اشاره به جایگاه مساجد در ابتدای انقلاب تاکید کرد: امروز هم مهمترین پشتوانه انقلاب، مساجد و بچه های مسجدی هستند و تا زمانی که از مسجد محوری فاصله نگیریم این انقلاب مستحکم خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی جمعه شب در آیین رونمایی از پوستر فراخوان 40 مسجد شاخص کشور که در مسجد چهارمردان قم برگزار شد گفت: امید است بتوانیم در جمهوری اسلامی ایران همواره منشا خیر بوده و بیش از پیش از جایگاه مساجد استفاده کنیم.

وی بیان داشت: کانون اصلی انقلاب اسلامی ایران در مساجد شکل گرفت اما امروزه کمی با آن مسائل فاصله گرفته ایم و نباید به هیچ عنوان جایگاه مساجد کمرنگ شوند.

حجت الاسلام و المسلمین خمینی تاکید کرد: وظیفه همگان است تا با مساجد انس بگیریم و از سوی دیگر سعی کنیم تا نسل های بعد خود را نیز با مساجد و جایگاه آن آشنا کنیم تا جوانان و نوجوانان مسجدی تربیت شوند.

یادگار امام راحل با اشاره به برگزاری جشنواره چله سرو گفت: امید است که این مجموعه جلسات بتواند یک حرکت مناسبی باشد و یک شروعی دوباره تا مردم و مسئولان توجه به جایگاه عظیم مسجد داشته باشند.

وی تاکید کرد: همانطور که در ابتدای انقلاب اسلامی ایران، مساجد کانون هویت انقلابی بودند، امروز نیز مساجد باید کانون انقلابی گری باشند که به فضل خداوند و برکت انقلاب اسلامی ایران، این اتفاق رقم خورده اما تا آرمان های اصلی فاصله داریم.

حجت الاسلام و المسلمین خمینی تاکید کرد: امروز هم مهمترین پشتوانه انقلاب، مساجد و بچه های مسجدی هستند و تا زمانی که از مسجد محوری فاصله نگیریم این انقلاب مستحکم خواهد ماند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از پوستر فراخوان 40 مسجد شاخص کشور رونمایی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز