جامعه مدرسین ارتحال آیت الله اشرفی را تسلیت گفت

۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۳:۰۳:۵۸
کد خبر: ۷۵۳۳۸۰
جامعه مدرسین ارتحال آیت الله اشرفی را تسلیت گفت
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی، ارتحال حضرت آیت الله شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی از استادان و علمای بزرگ شیعه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در این پیام آمده است: خبر ارتحال عالم ربانی آیت الله شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی(ره)، از علما و اساتید برجسته حوزه علمیه شاهرود و عضو شورای حوزه علمیه استان سمنان موجب تاسف و تاثر گردید.

این عالم محترم و مدرس حوزه‌ علمیه شاهرود، که افتخار شاگردی حضرت امام خمینی‌(ره) را نیز در کارنامه خود داشت، عمر شریف خود را در ترویج معارف اهل بیت(علیهم السلام) ، تربیت و پرورش طلاب و خدمت به حوزه‌های علمیه صرف نمود.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این پیام، رحلت آن فقید سعید را به بازماندگان و بیت مکرم ایشان به ویژه حضرت آیت‌الله مصطفی شاهرودی و حجت‌الاسلام شیخ محمد اشرفی تسلیت عرض نموده و علو درجات، غفران و رحمت الهی را برای آن مرحوم از خداوند متعال خواستار شده است.

آیت الله حاج شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی از استادان و علمای بزرگ شیعه که پس از مراجعت از نجف اشرف در شاهرود اقامت داشت بامداد چهارشنبه بیست و یکم شهریورماه جاری در 85 سالگی به علت سکته قلبی و کهولت سن دارفانی را وداع گفت. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز